کد خبر: امروزه-با-جنگ‌های-نوین-و-نامتعارف-موا
۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

رییس اداره بهداشت و درمان سپاه با بیان این که امروزه با جنگ‌های نوین و نامتعارف مواجه هستیم، افزود: در کشورهای منطقه که درگیر تهدیدهای نظامی هستند، حمایت‌های مادی و معنوی سپاه بر حسب نیاز انجام می‌شود.

دکتر احمد عبداللهی رییس اداره بهداشت و درمان سپاه، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اذعان داشت: سپاه بر اساس تکلیف و رسالتی در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی دارد، موظفه به مقابله با هر نوع عاملی هستیم که انقلاب و کشور را تهدید کند.

عبداللهی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، با تهدید نظامی در تعرض به کشور مواجه بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن برهه، آمادگی‌ خود را با تاسیس بیمارستان‌های صحرایی و اورژانس‌های خط و زنجیره امداد و انتقال اجرایی کرد.

وی با بیان این که امروزه با جنگ‌های نوین و نامتعارف مواجه هستیم، افزود: در کشورهای منطقه که درگیر تهدیدهای نظامی هستند، حمایت‌های مادی و معنوی سپاه بر حسب نیاز انجام می‌شود.

رییس اداره بهداشت و درمان سپاه با اشاره به بمباران شیمیایی شهرهای حلبچه و سردشت در سال‌های جنگ تحمیلی اذعان داشت: اخیرا در سوریه و عراق از سلاح‌های شیمیایی استفاده شده که برای مقابله با این تهدیدها در داخل و کشورهای همسایه از آمادگی لازم برخوردار هستیم. به طور کلی، بخش بهداشت و درمان سپاه از آمادگی لازم برای شرایط بحران برخوردار است و نسبت به خدمت رسانی به هموطنان اقدام می‌شود.

 

کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha