کد خبر: امداد-رسانی-یگانهای-شرکت-کننده-در-رزما
۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷

یگانها و تجهیزات مهندسی شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم (ص)11 به یاری گرفتارشدگان در سیل در مناطق مرزی شرق کشور شتافتند.


به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  سپاه نیوز؛ در پی بارشهای شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق مرزی شرق کشور، یگانهای شرکت کننده در رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 نیروی زمینی سپاه به یاری گرفتارشدگان در سیل در مناطق مرزی شتافتند.


بنابراین گزارش؛ از دقایق اولیه وقوع سیل و قطع راه‌های مواصلاتی روستاهای مرزی با دستور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان شرکت کننده در رزمایش به همراه تجهیزات مهندسی و نفربرها به یاری گرفتارشدگان در سیل شتافته و توانستند محصورشدگان در سیل را نجات داده و به مناطق امن و بی خطر انتقال دهند.


در ادامه روند کمک رسانی به سیل زدگان بسته‌های مواد غذایی، پوشاک و پتو بین آنان توزیع شد.


گفتنی است در پی وقوع بارشهای شدید در استانهای مختلف کشور و وقوع سیل، بهمن و قطع ارتباط خطوط مواصلاتی، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در ابلاغی به تمامی فرماندهان نیروها و سپاههای استانی مأموریت داده بود با تمام توان و امکانات مهندسی و آمادی، ترابری، امدادی و نیروی انسانی به یاری مردم شتافته و در جهت رفع نگرانی و مشکلات آنان عمل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha