کد خبر: امدادرسانی-به-83-مصدوم-حادثه-انفجار-معدن
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر درباره حادثه انفجار در معدن زغال سنگ استان گلستان، گفت: 117 امدادگر و نجاتگر تا کنون خدمات امدادی لازم را به 83 مصدوم انتقالی این حادثه ارائه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت  مرتضی سلیمی با اعلام این خبر افزود: ساعت 12:5 دقیقه ظهر روز گذشته(چهارشنبه) انفجاری در معدن زمستانه یورت در منطقه خوش ییلاق استان گلستان رخ داد که در نتیجه آن 83 تن مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 52 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، اظهار کرد: با توجه به گزارش مدیریت بحران استان بین 6 تا 13 تن در داخل معدن محبوس شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اعزام 25 تیم عملیاتی از پایگاه‌های شعب استان گلستان به منطقه حادثه، عنوان کرد: به علاوه به منظور امدادرسانی، سیستم‌های تنفسی آتش‌نشانی با بالگرد هلال‌احمر به منطقه حادثه منتقل شد.

وی به اعزام ٢ قلاده سگ جست و جو و نجات اشاره و عنوان کرد: به علاوه به منظور خدمت رسانی به مصدومان١3 دستگاه آمبولانس و 8 دستگاه خودروی کمک دار به کار گرفته شده و ٢ تیم واکنش سریع از خراسان شمالی و ١ تیم از سمنان به محل حادثه اعزام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha