کد خبر: البلوشی-بازی-برابر-پرسپولیس-سخت-است
۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، محمد غانم العلی، مدیر تیم فوتبال السد قطر پس از پایان بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان‌ السد و استقلال که با تساوی 2 بر 2 و صعود السد پایان یافت گفت: بازی خوبی را ارائه دادیم و شایسته صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم. السد در این مرحله به بهترین شکل ممکن بازی خواهد کرد.

وی افزود: السد و الدحیل یک تیم هستند و مهم‌ترین مسئله حضور نماینده‌ای از فوتبال قطر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. رویارویی با پرسپولیس سخت است اما تیم فوتبال السد همواره در بازی‌های سخت بهترین آمادگی را از خود به نمایش می‌گذارد. این اطمینان را به هواداران السد و فوتبال قطر می‌دهم که مصمم به کسب جام قهرمانی این فصل از لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

محمد غلام البلوشی، مدیر ورزشی تیم فوتبال السد قطر نیز گفت: این صعود را به بازیکنان، کادر فنی تیم السد و هواداران فوتبال قطر تبریک می‌گویم. بازی بسیار سختی برابر استقلال داشتیم اما سرانجام صعود کردیم. بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس نیز بسیار سخت خواهد بود و باید تمرکز خود را معطوف بازی‌های آینده و کسب عنوان قهرمانی کنیم. ما به دنبال این عنوان هستیم و برای رسیدن به آن سخت تلاش خواهیم کرد(تسنیم)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha