کد خبر: افزایش-15درصدی-صرفه‌جویی-در-هلال‌احمر
۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۷

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به همایش دو روزه معاونین پشتیبانی این جمعیت گفت: این همایش طی روزهای 23 و24 بهمن ماه در چهار آیتم منابع انسانی، IT، عمرانی و خدمات پشتیبانی برگزار می‌شود تا با بررسی های انجام شده، نقاط ضعف مجموعه تبدیل به فرصت و فرصت‌ها هم با گسترده شدن به عرصه حضور برسند.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر حسن ابولقاسم گرجی، با اشاره به همایش معاونین پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: همه معاونین سالانه یک یا دو همایش را در رابطه با هماهنگی، برنامه ریزی و سیاست‌گذاری کلان کشوری را از صف تا ستاد در مجموعه برگزار می‌کنند؛ بر همین اساس هم معاونین پشتیبانی طی روزهای 23 و24 بهمن ماه همایش دو روزه‌ای را در چهار آیتم منابع انسانی، IT، عمرانی و خدمات پشتیبانی برگزار خواهند کرد.

وی افزود: در این همایش جلسات هماهنگی و برون سپاری که در طول یک سال بنا است صورت گیرد، همه اقداماتی که در طول یک سال گذشته انجام شده است، نقاط ضعف و قوتی که تا الان آشکار شده و  فرصت و تهدیدهایی که تا الان مشخص شده است به وسیله راهکارهای هرکدام از آنها بررسی می‌شود.

گرجی با بیان تشکیل چهار کارگروه در پایان این همایش بیان کرد: کارگروه منابع انسانی، کارگروه It، کارگروه برون سپاری و خدمات پشتیبانی و نیز کارگروه عمرانی در پایان این همایش تشکیل خواهد شد. در هرکدام از این کارگروه‌ها به طور میانگین 9 نفر به عنوان نماینده حضور دارند تا نقاط ضعف به دست آمده را بررسی کنند تا ببینند چگونه باید آنها را تبدیل به فرصت و سپس به عرصه حضور و ظهور برسانند. 

 

افزایش 15درصدی صرفه‌جویی جمعیت هلال احمر در سال 95

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به توسعه نقاط قوت اقدامات یک ساله جمعیت، اظهار داشت: به دلیل اینکه امسال، سال اقتصاد مقامتی اقدام تا عمل هم است باید مجموعه‌ها صرفه‌جویی‌های خود را در رابطه با سیستم پشتیبانی انجام بدهند. به عنوان نمونه با توجه به افزایش میانگین تعرفه آب، برق و گاز حدود10 تا 25درصد، هزینه ها در سال 94 نسبت به سال 93 میانگین 15درصد کمتر شده بود. بنابراین یک نقطه قوتی است که سیستم به سمت اقتصادی مقاومتی در حال حرکت است.

وی با اعلام به دست آمدن 40 آیتم در مجموعه بیان کرد: راهکارهای اجرایی این 40آیتم توسط استان‌ها باید طوری هماهنگ و بررسی شود که همچون سال 94 در سال 95 هم صرفه‌جویی ها صورت گیرد و براین اساس به جایی برسیم تا با کمترین هزینه بهترین کیفیت و کارایی را در عرصه هلال احمر ارائه دهیم.

گرجی اظهار داشت: در یک سری از این کارگروه ها اقداماتی را برای برون سپاری مشخص می‌کنند، به این معنی که مشخص شود چه کارهایی باید به استان‌ها سپرده شود تا خودشان تصمیم گیری اجرایی آنها را انجام دهند، اما نظارت و سیاست‌گذاری از طریق ستاد انجام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha