کد خبر: افزایش-کیفیت-خدمات-اسکان-نورزی-فرهنگي
۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقویت زیرساخت‌ها برای بهبود کیفیت خدمات گفت: کیفیت خدمات اسکان نورزی فرهنگیان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  عباسعلی باقری در نشست ستاد اسکان فرهنگیان و شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهاركرد: ورود آموزش و پرورش به حوزه اسکان به دلیل عدم وجود فضاهای مناسب اسکان و اقامتی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه خدمت به هم‌نوع عمل صالح محسوب می‌شود و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است ادامه داد: هرچه خدمت می‌کنیم مستقیما بر تربیت دانش‌آموزان و آبادانی کشور تاثیر دارد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه باید مدارس و معلمان را تقویت کرد افزود: مدارسی که قوی باشند در هر زمینه‌ای موفق خواهند بود و این موفقیت در جامعه دیده خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به وضعیت رفاه فرهنگیان و اسکان نوروزی اضافه کرد: در سال جاری تصمیم بر این شد که مدارس را با حداقل امکانات تجهیزکنیم و برای اسکان نیز در دو بخش الف و ب بر اساس تجهیزات اقدام کنیم.

باقری با اشاره به اسکان‌های شبانه در سطح استان‌ها عنوان کرد: مقررشداعتباراتی که برای تقسیم‌بندی اسکان در نظر گرفته شده بودبر اساس مسافرپذیری هر شهری توزیع شود و بخش دیگری از آن را استان‌ها تامین کنند ضمن اینکه اسکان بخش ج هم حذف شده است.

وی با بیان اینکه توجه ما در این زمینه تکریم فرهنگیان در بخش اسکان است اظهاركرد: بر اساس نیاز استان‌ها تصمیم بر این شد تا اعتبارات در استان‌ها توزیع شود و اقلام موردنیاز متناسب با شرایط آب‌وهوایی استان تهیه شود که بخشی از این اقدامات انجام شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون خانواده را در مدارس کشور اسکان بدهیم تصریح کرد: تلاش شده تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سمت ارتقای کیفیت خدمات برویم و خدمات مطلوبی را ارئه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بیمه طلایی فرهنگیان گفت: با بیمه تکمیلی نباید احساسی برخورد کرد بلکه باید بر اساس توانایی که وجود دارد ادامه این خدمت به فرهنگیان تداوم داشته باشد.

باقری با اشاره به مشکلات بیمه تکمیلی اظهاركرد: عدم تامین حداقل اعتبار رفاهی برای معلمان موجب بروز این مشکلات شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ بیمه تکمیلی برای فرهنگیان بیان كرد: باید در این زمینه معقول اقدام کرد ضمن اینکه برای پرداخت بیمه‌ بیماران صعب‌العلاج مشکلی نداریم و از سوی بیمه‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح حمایتی بیمه‌ای برای دانش‌آموزان گفت: برای دانش‌آموزان نیز مواردی که معرفی شوند و نیاز به حمایت برای درمان بیماری خاص داشته باشند رسیدگی و بر اساس بیمه حوادث دانش‌آموزی پرداخت خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha