مدیرعامل مجتمع دارویی- درمانی هلال‌ از گسترش خدمات هتلینگ به توریستهای سلامت خبر داد و گفت: این خدمات با هدف موفقیت بیشتر در روند درمانی بیماران، دسترسی آسان به محل درمان و استقرار مناسب بیماران و خانواده‌های آنها ارائه می‌شود.


به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر حمید چوبینه با اشاره به استقرار دبیرخانه توریست درمانی هلال‌احمر به ریاست معاون بهداشت، درمان و توانبخشی، گفت: در مجتمع دارویی - درمانی هلال که یک مجموعه بزرگ درمانگاهی در کل کشور است، خدمات مختلفی در حوزه‌های متعدد درمانی از جمله بیماری های چشم و ناباروری ارائه می‌شود.
چوبینه با بیان اینکه بیماران بسیار زیادی به این مجموعه مراجعه می‌کنند، گفت: نخستین گروه از بیمارانی که خدمات هتلینگ در روند درمان آنها بسیار مهم و موثر است، بیمارانی هستند که از سراسر کشور برای درمان ناباروری به این مرکز مراجعه می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه بیماران باید در یک دوره حداقل 10 تا 14 روزه به طور مرتب از سوی متخصصان، معاینه و بررسی شوند، افزود: چنین بیمارانی هر اندازه به محل معاینات و درمان خود نزدیک‌تر باشند و کمتر تحت تاثیر فشارهای روحی و خستگی جسمانی باشند، امکان موفقیت درمان آنها بیشتر خواهد بود.
مدیر عامل مجتمع دارویی- درمانی هلال با بیان اینکه کاهش فشارهای روحی در درمان بیمارانی که نیازمند خدمات هستند و از سراسر کشور مراجعه می کنند، موثر واقع خواهد شد، گفت: گروه دیگر، بیماران خارجی هستند که هلال‌احمر ایران را به عنوان یک مجموعه امن و قابل اعتماد انتخاب می‌کنند و استقرار آنها در نزدیکی مرکز درمان، علاوه بر تاثیر در بهبود شرایط درمانی، برای آنها مقرون به صرفه است.
وی افزود: این دو گروه اهداف اصلی ارائه خدمات هتلینگ به صورت ویژه برای بیماران و مراجعان است که از مهر ماه سال گذشته این خدمات به صورت گسترده‌تر در مجموعه هتل مجتمع دارویی - درمانی هلال ایران ارائه می‌شود.
چوبینه گفت: هزینه‌هایی که بیماران برای دریافت خدمات پرداخت می‌کنند، بسیار کمتر از هتل‌های مشابه خواهد بود و همچنین برای بیماران خارجی نیز از لحاظ ارزی، مسافت و استقرار در محل درمان مقرون به صرفه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha