کد خبر: افزایش-عمل-های-جراحی-در-مجتمع-دارویی-در
۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از افزایش عمل های جراحی طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: بیشترین تعداد عمل های جراحی مربوط به چشم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت، دکتر حمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بیان داشت: تمام خدماتی که به مراجعین ارائه می شود در راستای نیات واقف و همسو با اهداف جمعیت هلال احمر است.
چوبینه طی نشستی با حضور اصحاب رسانه، راه اندازی مرکز پایش و غربالگری سلامت مادر، کودک و جنین و بانک خون این مجتمع را از طرح هایی برشمرد که در راستای تکریم مراجعینی و پاسخ به نیاز مردم به بهره برداری رسیده است.
وی اذعان داشت: افراد بسیاری تمایل به کمک به مجتمع های درمانی خودگردان دارند که بر این اساس، با موافقت دبیرکل و خزانه دار جمعیت هلال احمر، شماره حسابی برای دریافت کمک های مردمی به نام مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افتتاح شده که طی آیینی در مهر ماه، جزئیات کار در قالب اولین نشستن نیکوکاران سلامت مجتمع بیان می شود.
چوبینه یادآور شد: دندان پزشکان با خرید یک دستگاه دیالیز بالغ بر ۵۵ میلیون تومان، اولین قدم در این مسیر را برداشتند. همچنین در ابتدای سال جاری، اهدای یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات بیمارستانی از سوی مدیرعامل وقت بانک رفاه، آغاز مبارکی برای ما قلمداد می شود.
مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با تاکید بر این که تکمیل خدمات درمانی جزء اولویت های ما است، تصریح کرد: طی دو ماه گذشته، تعداد عمل های جراحی در این مجتمع ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته که بیشترین رقم مربوط به جراحی های چشم است.
چوبینه افزود: به منظور افزایش خدمت رسانی به مراجعین، علاوه بر حضور متخصصین در شیفت های صبح و عصر در نظر داریم پاسخگویی به نیاز مردم در روزهای جمعه را نیز جامه عمل بپوشانیم.
وی گفت: در کنار تمام خدماتی که ارائه می شود توجه ویژه ای به حوزه توریسم درمانی داریم که اشتغالزایی و چرخه اقتصادی مناسبی را برای کشور به همراه دارد.
چوبینه در رابطه با روند تکمیل بیمارستان چشم پزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران بیان داشت: برای تکمیل این بیمارستان نیاز به ۱۰ میلیارد تومان بودجه داریم که حضور خیرین یک ضرورت است.
وی تصریح کرد: اگر تخصیص بودجه هلال احمر به طور کامل انجام شود، قطعا روند ساخت بیمارستان رضایت بخش خواهد بود؛ نکته ای که باید بدان توجه داشت ساخت بیمارستان از اسفند سال گذشته بعد از ۱۸ ماه مجدد از سر گرفته شد.
چوبینه گفت: البته ساخت بیمارستان فازبندی شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری فاز اول به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبرنگار: ۴۱۰۲۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha