کد خبر: افزایش-آسیب-های-اجتماعی-ناشی-از-ضعف-مدی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳

نماینده مردم تهران با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی گفت: اگر ما مدیریت کردیم و جامعه ما نابرخوردار بود و اگر ما مدیریت کردیم و به جای این که آسیب های اجتماعی، کاهش پیدا کنند، سیر صعودی داشته باشد، نشان می دهد جایی از کار ما ایراد دارد.

محمدرضا نجفی نمانیده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره انتظار از دولت آینده جهت کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: فلسفه خدمت عالم این بود که پیامبر فرموده اند من مبعوث شده ام برای اخلاق. فلسفه تشکیل جوامع،حکومت ها، نظام ها و دستگاه ها این است که مردم در امنیت، سلامت و رفاه زندگی کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: زندگی مردم، خارج از امنیت و رفاه موضوعیت ندارد. انسان ها در مسیر رشد و تعالی مادی و معنوی حرکت می کنند. اگر ما مدیریت کردیم و جامعه ما نابرخوردار بود و اگر ما مدیریت کردیم و به جای این که آسیب های اجتماعی، کاهش پیدا کنند، سیر صعودی داشته باشد، نشان می دهد جایی از کار ما ایراد دارد.

نجفی تصریح کرد: حتما باید آسیب شناسی کرده و برگردیم ببینیم کجای کار ما آسیب داشته که آسیب های اجتماعی در جامعه  در حال افزایش و رو به رشد حرکت می کند. یکی این است  که ما حق نداریم منابع کشور را غیر از جایی که به صورت اصولی و در برنامه هایی که در کشور به صورت استراتژیک واصولی طراحی شده، هزینه  کنیم.

وی با اشاره به مدیریت منابع در کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: مدیریت منابع، مقتصد رفتار کردن با منابع و در جای خود هزینه کردن منابع کشور در کاهش آسیب های اجتماعی موثر هستند. منابع را به گونه ای عمل نکنیم که خارج از اولویت ها و ضرورت های مردم کشور باشد.

نماینده مردم تهران یادآور شد: به نظر بنده رفتار برنامه محور و منضبط از ضرورت هایی است که در ابعاد مختلف اگر انجام شد می توانیم انتظار داشته باشیم که اندکی آسیب های اجتماعی مدیریت شود. اگر این کارها را انجام ندهیم به نظرم باید پاسخگوی مشکلاتی که مردم با آنها گرفتار هستند و می شوند، باشیم.

انتهای پیام/

كدخبرنگار410500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha