رئيس مجتمع دارويى درمانى هلال ايران با اشاره به افزايش مراجعات به اين مجتمع در بخش هاى مختلف، گفت: ميزان مراجعات در بخش پاراكلينيك تا ١٧٠ درصد افزايش داشته است.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پايگاه اطلاع رسانى جمعيت هلال احمر، دكتر حميد چوبينه با بيان اين كه ميزان رضايتمندى مراجعه كنندگان به مجتمع دارويى-درمانى به ٩٠ درصد رسيده است، افزود: آمار عمل هاى جراحى مجتمع در خرداد و تير امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٣٢ درصد، مراجعات به كلينيك پوست ٤٠ درصد، ناباروري ٣٠ درصد، سنوگرافى و راديولوژى ١٧٠ درصد و در بخش دندان پزشكي تا ٥٠ درصد افزايش داشته كه نوبت دهى در اين بخش به دو تا سه ماه رسيده است.

وى همچنين با اشاره به اين كه دندان پزشكان مجتمع يك دستگاه دياليز به بخش دياليز اين مجتمع اهدا كردند، اظهار كرد: مجتمع براى پاسخگويى به بيماران دياليزي به ٦ دستگاه دياليز ديگر نياز دارد كه در حال حاضر با وقف اين دستگاه ، تعداد دستگاه هاى دياليز مجتمع به ٣٧ دستگاه رسيده است.

به گفته مديرعامل مجتمع دارويى-درمانى هلال ايران ١٤٠ بيمار دياليزى به صورت هفته اى در سه نوبت به اين مجتمع مراجعه كرده و از خدمات درمانى آن بهره مند مى شوند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha