کد خبر: افتتاح-پارک-کتابخانه-کودک-در-فرهنگسرا
۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

پارک کتابخانه کودک از مراکز وابسته به فرهنگسرای اشراق به مناسبت میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع)، در فرهنگسرای اشراق منطقه 4 افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت؛ علیرضا زندوکیلی مدیر فرهنگی هنری منطقه 4 و رئیس فرهنگسرای اشراق از افتتاح «پارک کتابخانه کودک» خبر داد و گفت: همزمان با برپایی هفتمین جشنواره انار و با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان در نظر گرفته تا خانواده ها به راحتی و در آرامش خیال بتوانند کودکان خود را با برنامه های متنوع  فرهنگی هنری سرگرم کنند.

وی در مورد برنامه های «پارک کتابخانه کودک» یادآور شد: با ایجاد فضای مناسب در فرهنگسرای اشراق توانسته ایم که برای کودکان بستر مناسبی را ایجاد کنیم تا  در زمینه های مختلف از جمله علوم قرآنی، قصه گویی، نقاشی، اوریگامی، سفال، داستان نویسی، کتابخوانی، سرود کودکانه، شعر، بازی و خلاقیت مهارت های لازم را به دست آورند.

افتتاح «پارک کتابخانه کودک» در حالی با استقبال خانواده ها همراه شده است که هم اکنون هفتمین جشنواره انار در این فرهنگسرا در حال سپری است و تا سوم دی ماه ادامه دارد.

علاقه مندان برای  اطلاع از «پارک کتابخانه کودک» و بازدید از جشنواره انار می توانند به فرهنگسرای اشراق واقع در فلکه دوم تهرانپارس خیابان جشنواره روبروی مترو فرهنگسرا مراجعه کنند یا با شماره 77326777 تماس بگیرند. 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha