کد خبر: افتتاح-نوزدهمین-نمایشگاه-بین‌المللی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی موسوم به ایران هلث با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی موسوم به ایران هلث امروز با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ،رئیس سازمان غذا و دارو و دیگر دست اندرکاران نظام سلامت در بخش دولتی و خصوصی در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

شایان ذکر است در مراسم افتتاحیه از تنديس و كتاب نمايشگاه ايران هلث رونمایی شده و وزیر بهداشت پس از مراسم افتتاحیه از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات گردشگری سلامت بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته است.

 هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی صنعت سلامت و توریست درمانی، رونمایی از فناوری های روز دنیا و حمایت از تولید کنندگان نخبه داخل کشور است.

به گفته  حسین سلمان زاده  رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شرکت های خارجی از 24 کشور از جمله آلمان، فنلاند، اتریش، کره جنوبی، ایتالیا و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند و این امر فرصت مناسبی برای تبادل تکنولوژی و تجارب بین شرکت های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha