کد خبر: افتتاح-زیرساخت‌های-تولید-واکسن-و-فرآ
۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹

دکتر هاشمی وزیر بهداشت، صبح امروز با حضور در موسسه انستیتو پاستور، زیر ساخت‌ های تولید واکسن و فرآورده‌های دارویی و تشخیصی این موسسه را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر هومن کاغذیان رئیس مجتمع تحقیقات و تولید انستیتو پاستور در این مراسم گفت: در حال حاضر حدود 40 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد انستیتو پاستور به فعالیت می پردازند و به تولید فرآورده های جدید تشخیصی و دارویی می پردازند.

وی افزود: زیرساخت‌های تولید واکسن و فرآورده‌های دارویی و تشخیصی در انستیتو پاستور با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در 5 سایت افتتاح می‌شود.

کاغذیان با اشاره به استقرار 40 شرکت دانش بنیان در مرکز رشد انستیتو پاستور خاطرنشان کرد: این شرکتها به تولید فرآورده‌های جدید تشخیصی و دارویی می پردازند.

رئیس مجتمع تحقیقات و تولید انستیتو پاستور ضمن اشاره به ارائه آموزش به دانشجویان PHD ، به وجود خدمات تشخیصی، پژوهش، تحقیق، فناوری، مرکز رشد و اکوسیستم دانش بنیان در مجتمع تحقیقاتی انستیتو پاستور اشاره کرد و گفت: این افراد پس از سه سال دوره آموزش با ادبیات تجارت دانش بنیان آشنا می‌شوند و می توان گفت انستیتو پاستور با داشتن ویژگی‌های آموزش، پژوهش، نوآوری و کارآفرینی در نظام سلامت، جزو دانشگاه‌های نسل چهارم محسوب می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha