مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به افتتاح بخش های جدید این مجتمع گفت: 2 اتاق عمل جهت ارائه خدمات بیشتر به بیماران راه اندازی شده است.

دکتر حمید چوبینه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت در ارتباط با راه اندازی اتاق عمل جراحی در مجتمع دارویی هلال اظهار داشت: ما امسال به لطف الهی از ابتدای سال آمادگی جهت پذیرفتن بیماران را در حوزه های مختلف جراحی های عمومی و جراحی های که در دی کلینیک امکان انجام آن ها بوده، فراهم ساخته ایم.

وی افزود: با راه اندازی 2 اتاق عمل جدید این امکان را در مجتمع دارویی هلال ایران فراهم کرده تا بتوانیم در این زمینه ها میزبان بیماران و همراه آنها در منطقه جغرافیایی شرق تهران باشیم و این خدمات را برای شهروندان تهرانی و بیماران مراجعه کننده در سراسر کشور ارائه می دهیم.

مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران تصریح کرد: یکی از این اتاق عمل ها مربوط به جراحی های پوست و مو بوده و پیوست مرکز درمانگاه پوست در مجتمع دارویی هلال است و دیگر اتاق عمل بیشتر برای تفکیک بیماران زن و مرد نابارور و جراحی هایی که اجازه فعالیت در دی کلینیک را دارند بتوانیم به انجام برسانیم.

* راه اندازی باشگاه فیزیوتراپی و توابخشی در مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران

چوبینه اضافه کرد: باشگاه ویژه برای همکاران خود نیز راه اندازی کرده ایم همچنین تکمیل کارهای توانبخشی از برنامه های آینده بوده که در حال راه اندازی در مجتمع دارویی درمانی هلال احمر است تا در زمینه فیزیوتراپی و توانبخشی همکاران خانم و آقا هلال احمر شامل پزشکان، پرستاران، کارشناسان مختلف، کارمندان در ساعات خارج از بخش اداری بتوانند از این باشگاه بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه باشگاه در ساعات اداری در اختیار مجموعه توانبخشی و فیزیوتراپی است، خاطر نشان کرد: در واقع این باشگاه در زمان اداری در اختیار مجموعه هلال احمر  بود که به امر توانبخشی بیماران کمک بسیاری می تواند انجام دهد.

 مدیر عامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت : باشگاه توانبخشی و اتاق عمل مجموعه دارویی و درمانی هلال ایران از هفته هلال احمر ایجاد شده اما به دلیل تراکم برنامه های هلال احمر افتتاحیه را انجام نداده که در اولین فرصت با حضور مقامات انجام خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه راه اندازی بخش های جدید به منظور ارائه خدمات بیشتر و سریعتر به مراجعه کنندگان انجام شده است، گفت: نهایتا ما بهربرداری را انجام داده و مراحل تشریفاتی را انشاالله در هفته دولت انجام می دهیم.

كدخبرنگار410800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha