کد خبر: اعتماد-و-تكيه-بر-توليد-داخلي؛-بهترين-ال
۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸

ئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن صدور دستور سازماني مبني بر اینكه همه بخش‌های هلال‌احمر موظفند تا محصولات نساجی هلال ایران را خریداری کنند، اظهار کرد: به علاوه همه دستگاه‌های کشور را به خرید و استفاده از منسوجات و تولیدات داخلی دعوت و اعلام می‌کنیم که هلال‌احمر آمادگی دارد تا سفارش دستگاه‌ها را با بالاترین کیفیت و مزیت رقابتی تولید و عرضه کند.
به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر سید امیرمحسن ضیائی در جلسه شورای معاونين هلال‌احمر با موضوع دستاوردهای جدید و برنامه‌های آتی شرکت نساجی هلال، گفت: شرکت نساجی هلال باید بازار خود را تقویت کند و ما نیز موظفیم تا از این شرکت و تولیدات آن حمایت کنیم.
وی با اشاره به ضرورت رعایت مناسبات اقتصادی در عملکرد شرکت نساجی هلال، گفت: ضروری است در كنار حفظ و ارتقاي کیفیت محصولات، پرداخت هاي به شرکت نيز به‌موقع باشد تا اصل موفقيت يك بنگاه توليدي رعايت شود.
دكتر ضيايي با تأكيد بر اينكه برای مصرف‌کنندگان، کیفیت و برای شرکت تأمين منابع مالی مهم است، اظهار داشت در اين مسير لازم است شرکت نساجی هلال، کیفیت محصولات خود را همواره افزايش و البته در مسير رقابتي ارتقاء دهد.

شركت نساجي هلال، بايد الگوي بنگاه‌داری باشد

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین با تقدیر از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مديران و بخصوص کارگران زحمتكش شرکت نساجی هلال، بدليل دستیابی این شرکت به موفقیت‌های چشمگیر در تولید محصولات جديد و البته با كيفيت، عنوان کرد: شرکت نساجی هلال در زمان تحویل به مدیریت جدید، شرایط نامساعدی داشت؛ اما اکنون اين شرکت، دستاوردهای خوبی داشته است. سابق بر این هم نساجی هلال بازار خود را داشت، اما محصولات آن با کیفیت پایین و با قيمت غير رقابتي عرضه ميشد و اين نقص، همواره دغدغه اصلي مان بود، لذا از ابتدای انتصاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید، بر این مهم تاکید کردیم که کیفیت بالا و مزیت رقابتی بايد به عنوان يك اصل همواره مورد توجه قرار گيرد و دستيابي به الگوي بنگاه داري؛ بعنوان يك شاخص، همواره مورد نظر جمعيت است.

شگفتي جمعيت هاي ملي از كيفيت و محصولات جديد نساجي هلال

دكتر ضيايي با بیان این که درميان ١٩٠ جمعيت ملي هلال احمر و صليب سرخ، تنها ٢ جمعیت به صورت مستقل ملزومات نساجی مورد نیاز خود را تولید می‌کنند، اظهار کرد: بسیاری از روسای و مسوولين جمعیت‌های ملی در بازدیدهاي اخيرشان  از شرکت نساجی هلال از توانمندی هلال‌احمر ایران در تولیدات نساجی شگفت‌زده شده و این دستاوردها را تحسين برانگيز و قابل تقدیر دانستند.

اعتماد و تكيه بر توليد داخلي؛ بهترين الگوي اقتصاد مقاومتي است

به گفته دکتر ضیائی یکی از مهمترین وظایف هلال احمر تامین سرپناه و فراهم کردن بستر زندگي(اسكان اضطراري) برای حادثه‌دیدگان است که در این زمینه نیز رهبر معظم انقلاب پس از خدمت رسانی هلال‌احمر به زلزله‌زدگان ورزقان که در مدت بسیار کوتاهی، هلال‌احمر؛ چادرهاي بسياري را برای اسکان هموطنان برپا کرد، فرمودند که «این باورنکردنی است، اما واقعیت دارد.» و این؛ نشان ميدهد كه هلال احمر در حوادث و سوانح به خوبي عمل كرده است و تكيه بر توليد داخلي، ضمن رفع دغدغه هاي تأمين به موقع مايحتاج، خود؛ بهترين الگوي عملي اقتصاد مقاومتي است.
وی با تاکید بر این که نگاه شرکت نساجی هلال باید بر مدار تحقیق و توسعه (R&D) باشد، گفت: به علاوه لزوم بازمهندسی این مجموعه و نوآوری و به‌روز کردن ماشین‌آلات، باید مورد توجه قرار گیرد تا هر روز شاهد شكوفايي روزافزون شركت و الگويي براي ساير واحدهاي نساجي در كشور باشيم.
شايان ذكر است در پايان اين جلسه؛ از توليدات جديد شركت نساجي هلال، رونمايي شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha