کد خبر: اسکان-اضطراری-40-متاثر-و-توزیع-650-تخته-پتوت
۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش سیل و آبگرفتگی و طوفان تا ساعت 6:00 امروز (14 شهریور)، گفت: 21 شهرستان استان‌های مازندران، گلستان، سمنان اردبیل و آذربایجان شرقی تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر ناصر چرخساز با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی از 12 تا 14 شهریور در شهرستان های قائمشهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار، نور، بابلسر، بندپی، کلاله، آق‌قلا، چالوس، بهشهر، بندرگز، کردکوی، نوشهر، مینودشت، گرگان پارس آباد، هریس و شاهرود در استان های مازندران، گلستان و سمنان، افزود: بر این اساس به 11 هزار و 657 تن از هموطنان با به کارگیری 83 تیم عملیاتی شامل 316 امداگر و نجاتگر خدمات لازم ارائه شد.

وی با اشاره به انتقال 51 مصدوم (انتقال 3 مصدوم از سوی هلال احمر) به مراکز درمانی، اظهار کرد: به علاوه 4 تن از هموطنان نیز به مناطق امن منتقل شده و 57 واحد مسکونی با 26 دستگاه موتورپمپ و لجن کش، از آب تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین با اعلام امدادرسانی در 152 شهر و روستای مناطق تحت تاثیر سیل و طوفان، اظهار کرد: به علاوه 4 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و 14 هزار و 750 کیلوگرم نایلون نیز در میان متاثران توزیع شده است.

وی گفت: همچنین 40 تن از متاثران با برپایی 10 دستگاه چادر اسکان اضطراری داده شدند و 650 تخته پتو و 240 تخته موکت میان متاثران توزیع شده است. در این زمینه امدادرسانی ها در استان مازندران ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha