کد خبر: اسناد-پزشکان-طرف-قرارداد-در-٣٠کارگزار
۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: اسناد پزشکان طرف قرارداد در ٣٠کارگزاری تامین اجتماعی تهران پذیرش و رسیدگی می شود.


به گزارش خبرگزاري سلامت، مهندس محمد علی جنانی با بیان اینکه در سال های اخیر علاوه بر واگذاری خدمات بیمه ای سازمان به دفاتر کارگزاری ها، در حوزه درمان نیز کارگزاری ها با پذیرش اسناد خسارات متفرقه، ارائه خدمات در بخش درمان را آغاز کردند، گفت: رضایتمندی بیمه شدگان و تسهیل و تسریع در رسیدگی به اسناد درمانی از نتایج این طرح است.
وی با اشاره به اجرای فاز دوم فرایند برون سپاری در پذیرش اسناد پزشکی مراکز طرف قرارداد افزود: در این مرحله پزشکان طرف قرار داد با مراجعه به کارگزاری ها، اسناد پزشکی را  تحویل و این دفاتر رسیدگی را آغاز می کنند.
مهندس جنانی اظهارداشت: علاوه بر ارائه اسناد پزشکی توسط پزشکان مراکز طرف قرارداد به کارگزاری ها برای  رسیدگی، نمایندگان کارگزاری نیز برای دریافت اسناد به پزشکان مراجعه می کنند.
مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی، اجرای فاز دوم واگذاری خدمات اسناد پزشکی را از طریق همکاری واحدهای مختلف این سازمان اعلام کرد و گفت: در این طرح واحدهای درمان غیر مستقیم، راهبری سیستم ها، شرکت خدمات ماشینی، اداره کل درمان استان تهران و کارگزاری ها مشارکت دارند.
وی با بیان اینکه پذیرش اسناد پزشکان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی از اول بهمن ماه سال گذشته در ٣٠کارگزاری تهران به صورت پایلوت اجرا شد، اظهار داشت: در آینده نزدیک این طرح در کل کشور عملیاتی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha