کد خبر: استمرار-طرح-تحول-سلامت-نیازمند-منابع-پ
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰

نماینده منتخب تهران با بیان این که استمرار طرح تحول نظام سلامت نیازمند منابع پایدار است، گفت: مهمترین کاری که ما نمایندگان باید در حوزه سلامت انجام دهیم، آن است که طرح تحول نظام سلامت پایدار بماند و بتواند به مردم خدمت برساند.

 

علی نوبخت منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به تشریح اقدامات نمایندگان مجلس دهم در حوزه بهداشت و درمان اشاره و عنوان کرد: تداوم اجرای طرح تحول سلامت، کمک بزرگی به مردم است و کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان های دولتی را افزایش می دهد.

نوبخت با بیان این که استمرار طرح تحول نظام سلامت نیازمند منابع پایدار است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس برای تخصیص منابع به این طرح تلاش کنند. به عنوان مثال، مالیات کالاهای آسیب رسان سلامت اعتبارات مالی خوبی را به دنبال دارد. 

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اجرایی کردن تجمیع بیمه ها افزود: مدیریت منابع یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه کنیم. در تجمیع بیمه‌ها تولیت وزارت بهداشت طبق قانون و اسناد بالادستی اعمال شود که این امر نیازمند تدوین برنامه های کاربردی دارد.

نوبخت با بیان این که باید منابع جدید در حوزه سلامت تعریف شود، تصریح کرد: از طرفی باید منابع را به خوبی مدیریت شود و این جز اولویت‌های اساسی است که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم باید به آن توجه کنیم.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  ضرورت نشست میان انجمن‌های علمی، نمایندگان جامعه پزشکی و نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: نشست هم‌اندیشی میان نمایندگان جامعه پزشکی موجب ارتقا نظام سلامت است چراکه برای حل مشلامت مردم راهی جز انسجام نداریم.

کد خبرنگار: 41090

 

 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha