کد خبر: استاندار-آذربایجان-غربیزیر-سوال-بردن
۸ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

استاندار آذربايجان غربي گفت: واقعا به دور از انصاف است که وقتی در بسیاری از بخش ها علی الخصوص در بخش سلامت این همه خدمات توسط دولت به مردم ارائه می شود شاهد چنین تخریب هایی باشیم.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت  قربانعلي سعادت  افزود: استان ما از نظر صدور دفترچه بیمه سلامت، سومین استان کشور است؛ این یعنی در گذشته بسیاری از مردم استان از دریافت خدمات سلامت محروم بودند ولی امروز شاهد هستیم که در طول سه سال گذشته این خدمات بصورت رایگان به مردم ارائه می شود.

 

مهندس سعادت همچنین به بازدید اخیر خود از پروژه های عمرانی بخش بهداشت و درمان اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان علی رغم محدویت های اعتباری، اقدامات و پروژه های بسیار خوبی را در راستای ارتقای شاخص سلامت و افزایش امکانات بهداشتی درمانی در سطح استان در دستور کار دارد.

 

وی، احداث مراکز و پایگاههای جامع سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم در تمام شهرستان ها، احداث آزمایشگاه رفرنس در ارومیه، احداث مرکز درمانگاهی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی ارومیه و راه اندازی اولین داروخانه رباتیک کشور در این مرکز، پیگیری روند احداث بیمارستان زنان و زایمان در ارومیه و در دست احداث بودن پروژه های بیمارستانی در شهرستان های مختلف استان را از جمله برنامه ها و اقدامات مثبت بخش بهداشت و درمان استان عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری و سال آتی این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.

 

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اختصاص ردیف ویژه اعتباری برای آذربایجان غربی گفت: اختصاص ردیف ویژه اعتباری برای آذربایجان غربی عاملی موثر در جهت جبران عقب ماندگی های استان است که امیدواریم با این ردیف ویژه اعتباری و ماندگاری آن بتوانیم شاخص های توسعه استان را بهبود ببخشیم و به میانگین کشوری برسانیم.

 

سعادت با بیان اینکه شاخص های توسعه استان به هیچ وجه در شان مردم و سابقه تمدنی این استان نیست، افزود: در تلاش هستیم با کمک مدیران و مسئولان در سطح ملی و استانی، شاخص های توسعه استان بویژه در مقوله درآمد سرانه، سواد و سلامت را به میانگین کشوری برسانیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha