کد خبر: ارتقاء-تعاملات-بين-المللي-پليسي-از-روي
۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲

رئيس پليس بين الملل ناجا، گفت: پليس بين الملل جمهوري اسلامي ايران با توجه به مأموريت هاي خود در حوزه بين الملل، همواره تلاش مي کند از فرصت ها در راستاي همکاري هاي منطقه اي و بين المللي بهره ببرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار " مسعود رضواني" در هفتمين نشست نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با سفرا و کارداران مستقر در تهران اظهار کرد: اميد است اين حضور زمينه ساز ارتقاء همکاري ها و تعاملات بين المللي باشد .

وي افزود: پليس بين الملل با توجه به مأموريت هاي خود در حوزه بين الملل با رويکرد اجتماعي همواره تلاش مي کند از فرصت ها در راستاي توسعه امنيت و نظم بهره برداري کند و در اين راستا همکاري هاي منطقه اي و بين المللي را در دستور کار قرار داده است.

رئيس پليس بين الملل ناجا بيان کرد: با توجه به گستردگي جرايم بايد نگاه و رويکردمان فراملي و فرا مرزي باشد و در راستاي کاهش جرايم تعاملات صورت بگيرد و تعلل دراين امر مي تواند خسارات جبران ناپذيري در پي داشته باشد.

وي خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با هدف توسعه تعاملات و به منظور تبادل اطلاعات پليسي و ايفاي نقش موثر در سطح جهان براي مبارزه با تروريست، قاچاق کالا و موادمخدر،جرايم سايبري و ... با ساير کشورها همکاري دارد.

سردار رضواني يادآور شد: در 6 ماهه نخست امسال در راستاي همکاري و تعاملات بين المللي با بيش از 30 کشور، تيم هاي تخصصي مبادله شده است و طي اين مبادلات مجرمان بسياري نيز شناسايي شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha