کد خبر: ارتقاء-امکانات-مقابله-اي-توفيقات-مبار
۱ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۵

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه امکانات مقابله اي توفيقات مبارزه با مواد مخدر را افزايش مي دهد ، گفت: مبارزه با مواد مخدر نيازمند عزم همگاني و هماهنگي بين بخشي و بين دستگاهي است .

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار " حسين اشتري" در حاشيه همايش سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: يکي از اولويت هاي اصلي نيروي انتظامي، مقابله و مبارزه با واردکنندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر در کشور است.

وي با بيان اينکه نيروي انتظامي در اين راستا اقدامات مطلوبي انجام داده است، افزود: ناجا از مرزها تا داخل شهرها به مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچيان مي پردازد و کشفيات ناجا در اين حوزه مويد تلاش هاي اين سازمان است .

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: هر چند ناجا تلاش هاي خود را براي مبارزه با مواد مخدر به غايت انجام مي دهد اما اين اقدامات کفايت نمي کند و حتما بايد همه دستگاه ها در اين راستا همگام و هم راستا باشند.

وي با بيان اينکه لازم است براي مبارزه با مواد مخدر ميزان مسئوليت دستگاه ها به صورت مشخص و تعريف شده باشد، عنوان کرد: اميدواريم با همت همه مسئولان بر مبناي تأکيدات مقام معظم رهبري، شاهد مبارزات جدي تري در حوزه مبارزه با مواد مخدر باشيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: هر چقدر ميزان هماهنگي بين دستگاهي بيشتر باشد و امکانات مقابله اي نيز تقويت شود توفيقات بيشتري حاصل مي شود.

سردار اشتري گفت: کشف سالانه 500 تن مواد مخدر توسط نيروي انتظامي بيانگر عزم راسخ ناجا در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.

 ناجا ، دستگاه برتر مبارزه با مواد مخدر

گفتني است، در همايش سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر، نيروي انتظامي به عنوان دستگاه برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر معرفي و به دليل کميت و کيفيت اقدامات در اين حوزه ، حجم کشفيات و شناسايي باندها مورد تقدير قرار گرفت که در اين راستا لوح تقدير به پاس تلاش هاي خالصانه اين نيرو در اين خصوص به سردار "حسين اشتري" فرمانده نيروي انتظامي اهداء شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha