کد خبر: ارائه-خدمات-داوطلبانه-نشان-فرهنگ-بالا
۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به این که داوطلبان جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنند، گفت: ارائه خدمات داوطلبانه نشان فرهنگ بالای انسانی اعضای جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت،  حجت الاسلام والمسلمین معزّی در جلسه شورای مدیران و روسای شعب جمعیت هلال احمر استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت ها و خدمات این استان ، ضمن تقدیر از نگاه مثبت و رو به رشد جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود:  نگرش صحیح این جمعیت در انجام وظایف خطیر و انسان دوستانه است که باید تقویت شود.
وی در ادامه تصریح کرد : حضور در هلال احمر بر اساس وظیفه است و هرگز نباید با نگاه یکنواخت و روزمره به آن نگریست.
وی ادامه داد: حضور فعال داوطلبانی که بدون هیچ گونه چشم داشتی در جمعیت هلال احمر زنجان در جهت خدمت به انسان ها قدم بر می دارند، نشان از فرهنگ بالای انسانی در این دیار است.
حجت الاسلام والمسلمین معزّی با یادآوری زلزله مصیبت بار رودبار گفت : زلزله خیز بودن منطقه ، وجود محورهای مواصلاتی و ترانزیتی پر اهمیت ، مجاورت با کوهستان و سردسیر بودن استان زنجان، دلایل محکمی است تا اهمیت آماده بودن جمعیت هلال احمر این استان را در ابعاد گوناگون نشان دهد.
وی به روحیه بالا و از خود گذشتگی اعضای هلال احمر اشاره کرد و گفت: همین موضوع است که سبب رشد و عمق دهی به فرهنگ والای اسلامی در سطح جامعه می شود ، چرا که بر اساس فرایض و آموزه های دینی، همه انسان ها در زمان بروز مصائب و مشکلات نسبت به یکدیگر مسئولند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تأکید بر مسئولیت داشتن هلال احمر در برابر انسان ها ، به شناسایی خیرین از سوی سازمان داوطلبان اشاره کرد و افزود : این سازمان با برقراری پیوند نیکوکاران و هلال احمر می تواند زمینه ساز فعالیت های بزرگ انسان دوستانه و ارائه خدمات عام المنفعه از سوی بزرگترین سازمان مردم نهاد ایران اسلامی به جامعه باشد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  در بخش پایانی سخنان خود به نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اشاره کرد و گفت: علاوه بر برنامه ریزی درخصوص مسائل فرهنگی و کمک به رشد و ارتقاء مناسک دینی ، این حوزه تلاش می کند تا با ارتباط با جوانان به عنوان سرمایه اصلی این نهاد مردمی به انتقال فرهنگ و تربیت صحیح اندیشه و ذهن ایشان در مسیر الهی بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha