کد خبر: ارائه-بیش-از-90-درصد-خدمات-به-بیماران-دیا
۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از ارائه بیش از 90 درصد خدمات مورد نیاز بیماران دیالیزی در این مجتمع خبر داد.

دکتر حمید چوبینه مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت بیان داشت: بیماران دیالیزی نیاز به مراجعه مکرر به مراکز درمان دارند و بخشی از عمر خود را باید صرف روند درمانی کنند.

چوبیه با اشاره به این‌که زیرساخت‌های درمان بهینه می‌بایست از سوی وزارت بهداشت در کشور فراهم شود، اذعان داشت: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران به عنوان مهم‌ترین پایگاه برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در کشور شناخته شده است و با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم، بیش از 90 درصد خدمات مورد نیاز بیماران دیالیزی در این مجتمع به آنها ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: نکته قابل توجه این‌که بسیاری از تجهیزات مورد نیاز پزشکی از سوی شرکت‌های وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر و با برندهای معتبر تولید می‌شود.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به سخنان رییس جمعیت هلال احمر مبنی بر ارائه خدمات به بیماران دیالیزی در سطح کشور از سوی این نهاد عام المنفعه اظهار داشت: قطعا این توانایی در مجموعه هلال احمر وجود دارد؛ ضمن این‌که آموزش‌های لازم برای ارائه خدمات به بیماران در دیگر مراکز درمانی از سوی کادر این مجتمع و در راستای اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر ارائه شده است.

 

کد خبرنگار: 41020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha