کد خبر: اختصاص-48پایگاه-در-تهران-برای-سنجش-سلامت
۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران ازآمادگی 48پایگاه در مناطق 19گانه شهر تهران برای اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت، نادر جهان آرای اظهارکرد: از روز سه شنبه(نهم خردادماه) نوبت دهی برای سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان که 6سال تمام دارند، آغاز شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرتهران با بیان اینکه اطلاعات تمامی پایگاه های سنجش سلامت نوآموزن بدو ورود به دبستان در هر منطقه به مدارس ابلاغ شده، گفت: نوآموزان در این پایگاه ها مورد ارزیابی جسمی و ذهنی، بینایی، شنوایی، مراقبت سلامت و آمادگی تحصیلی قرار می گیرند .

وي با اشاره به اینکه هزینه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان 20هزار تومان است، افزود: درپایگاه های سنجش برای خانواده هایی که امکان مالی کافی ندارند تخفیف هایی در نظر گرفته شده و یا حتی برای برخی از خانواده ها سنجش سلامت به صورت رایگان انجام خواهد شد .

جهان آرای خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی 97-96، 103 تا 105هزار دانش آموز در پایه اول ابتدایی در شهر تهران ثبت نام کنند .

به گفته وي، طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اجرا می شود که در شهر تهران نیز بیشترین وظیفه استقرار پایگاه های سنجش سلامت و فعالیت مربوط به آن توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha