کد خبر: اختصاص-٩٨٠-میلیون-تومان-برای-بازسازی-د
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان در جریان بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان از بازسازی مرکز درمان تأمین اجتماعی تویسرکان در چند فاز با صرف بیش از ٩٨٠ میلیون تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت، دکتر علیرضا صفری گفت: شرایط برای جذب پزشک متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان مهیاست.

وی آغاز کار درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان را سال ٧٢ اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون این به عنوان درمانگاه تخصصی در دو نوبت صبح و بعد از‌ ظهر مشغول فعالیت است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه شرایط درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان از نظر پزشک عمومی خوب است، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته داروساز، دندانپزشک و پزشک پاتولوژیست برای آزمایشگاه جذب شد، امیدواریم در سال جاری پزشکان متخصص بیشتری را برای درمانگاه تأمبن اجتماعی تویسرکان جذب کنیم.

وی با اشاره به سطح بندی خدمات افزود: سطح‌بندی خدمات‌ تأمین اجتماعی بستگی به تعداد بیمه شده در هر شهر دارد یعنی برای درمانگاه تخصصی تا ٧٠ هزار بیمه شده، برای پلی‌کلینیک تا ١٢٠ هزار بیمه شده و برای بیمارستان بالاتر از ١٢٠ هزار بیمه‌شده تعریف شده است.

دکتر صفری ادامه داد: درمانگاه تأمین اجتماعی تویسرکان در صورت افزایش تعداد بیمه شده‌های این شهرستان از تخصصی به پلی‌کلینیک تخصصی ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات آزمایشگاه درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان به‌روز است، یادآور شد: آزمایشگاه جدید به مساحت ١٢٠ متر مربع خارج از محیط اصلی درمانگاه تأمین اجتماعی با حدود ٥٠٠ میلیون تومان اعتبار امسال ساخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha