کد خبر: اختتامیه-هفتمین-جشنواره-تولید-محتوا،
۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی تولید محتوا ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجو معلمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، حمیدرضا دعاگویی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی  آموزش و پرورش استان کرمان در آئین معرفی و تجلیل از دانش‌آموزان، دانشجو معلمان و معلمان برگزیده کرمانی هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اظهاركرد: یکی از سیاست‌های سند تحول بنیادین تولید و استفاده هوشمندانه محتوای الکترونیکی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با ارسال و انتخاب رابطان جشنواره در مهر ماه سال گذشته در 32 منطقه استان کرمان آغاز شد و با توجه به بسترسازی که از قبل انجام شده بود مورد استقبال قرار گرفت.

وي با بیان اینکه 3 هزار و 300 نفر در سامانه ثبت‌نام کردند که از این تعداد 2 هزار و 238 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد گفت: هیئت داوری متشکل از هفت نفر در استان تشکیل و در پایان اسفند 94 آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

دعاگویی با اشاره به اینکه آثار ارسالی در پنج بخش با موضوعات کتاب‌های درسی، اجزای آموزشی، نرم‌افزارهای پرورشی و قرآنی، نرم‌افزارهای تربیت بدنی و سلامت و نرم‌افزارهای بازی و سلامت دسته‌بندی شده است خاطر‌نشان کرد: 95 اثر از معلمان، 65 اثر از دانش‌آموزان و 12 اثر از دانشجو معلمان به دبیرخانه هفتمین جشنواره تولید محتوای کشور ارسال شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha