کد خبر: احداث-20درصد-از-فضاهاي-آموزشي-موجود-،-تو
۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳

رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور ، از احداث 20 درصد از فضاهاي آموزشي موجود توسط خيرين مدرسه ساز خبر داد

به گزارش خبرگزاري سلامت ، صبح امروزمحمدتقي نظرپور در نوزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز استان تهران كه با حضور وزيرآموزش وپرورش در سالن اجلاس سران برگزار شد، هدف از برگزاري اين جشنواره را تكريم خيرين دانست و افزود: خيرين مدرسه ساز،گام هاي مهمي را در2 دهه اخير برداشته اند وفعاليت آنها در حال گسترش است .

وي اظهاركرد: مشاركت همراه با جديت خيرين، با هدف كمك به رفع مشكلات آموزش وپرورش، مايه افتخار است و جامعه بايد  قدردان خدمات خيرين باشد .

نظرپور تصريح كرد: ماندگاري مدارس، پارامترهايي دارد كه رعايت آن توسط خيرين مدرسه ساز مي تواند محيط هاي آموزشي زيبا، ‌بادوام، با نشاط و ماندگاري را ايجاد كند .

وي از تهيه شناسنامه ساختمان مدارس نوساز خبر داد و اظهار كرد: به منظور نگهداري محيط هاي احداث شده و تجهيز و تعمير آنها، وجود شناسنامه ساختمان ضروري است تا خيرين پس از بهره برداري كار نگهداري، تجهيز و تعمير مدارس را در دستور كار خود قرار دهند.

رئيس سازمان نوسازي، توسعه وتجهيز مدارس كشور از خيرين خواست تا در امر مقاوم سازي مدارس نيز با آموزش وپرورش همكاري داشته باشند، زيرا مقاوم سازي مدارس به حفظ جان دانش آموزان در حوادث غيرمترقبه كمك خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha