کد خبر: اجرای-کامل-طرح-نسخه-الکترونیک-در-تمامی
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷

مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: طرح نسخه الکترونیک در تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر داود علیمحمدی افزود: طرح نسخه الکترونیک در تمامی ٤مرکز درمانی تامین اجتماعی استان قم  به طور کامل ، اجرا  شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به تشکیل کمیته راهبری طرح  نسخه الکترونیک در مدیریت درمان استان قم در اسفند ماه سال گذشته اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون فن آوری های اطلاعات و ضرورت ارائه الکترونیک خدمات ، با برنامه ریزی انجام شده در خصوص تامین زیر ساخت های لازم وآموزش کاربران و همکاران ، با سرعت مطلوبی این طرح در چهار مرکز درمانی تامین اجتماعی استان قم اجرا شد.

دکتر علیمحمدی  در ادامه افزود: اجرای این طرح مزایای مختلفی دارد که می توان به عدم نیاز به چاپ وتعویض و کاهش هزینه تولید و چاپ دفترچه درمانی، افزایش سرعت ودقت در تولید نسخه الکترونیکی، امکان دسترسی به سوابق درمانی توسط پزشکان وتولید پرونده الکترونیک درمان، جلوگیری از خطا خوانی در بخش دارو،پاراکلینیک وسایر بخش ها و تسهیل در استعلام درمان بصورت بر خط وتحقق دولت الکترونیک اشاره کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در مراکز درمانی تامین اجتماعی ،گامی مهم در هوشمند سازی ارائه خدمات درمانی در جامعه است که با گسترش و اجرای این طرح در مراکز طرف قرارداد ،فرایند  مدیریت درمان  در عرصه سلامت ، تحول ارزشمندی  را تجربه خواهد  کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha