کد خبر: آموزش‌های-همگانی-و-تخصصی-در-صدر-اولوی
۱۰ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : هلال احمر "خانه همه" است و تقویت انگیزه‌های حضور داوطلبانه اعضاء وظیفه مدیران، کارشناسان و کارکنان این جمعیت است.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر سیدحمید جمال الدینی، آموزش‌های همگانی و تخصصی را در صدر اولویت برنامه‌های معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر اعلام و اذعان کرد: کاربردی کردن آموزش‌ها متناسب با نیاز جمعیت هلال احمر، دغدغه اصلی ما است و این هدف مهم در سایه بررسی وضع موجود، نیاز سنجی و آینده پژوهی قابل دسترس خواهد بود.

وی گفت: اهتمام مراکز علمی کاربردی جمعیت هلال‌احمر باید خروجی موثر و تربیت دانش‌آموختگان صاحب مهارت و تجربه برای انجام ماموریت‌ها و رفع نیازهای این جمعیت باشد

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در نظر سنجی که در سال 94 در میان مردم در مورد سازمانهای مردم نهاد انجام شده است از نظر مردم هلال احمر به‌عنوان خوش‌نام‌ترین سازمان مردم نهاد انتخاب شد.

به گفته معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر، این معاونت  از ایده و طرح های آموزشی از جمله چاپ کتاب، نرم افزارهای آموزشی و ... که بتوان در هلال احمر ک استفاده کرد؛حمایت می کند.

وی نقش جمعیت هلال‌احمر استان‌ها را در تحول ساختار و جهت‌گیری حوزه آموزش و پژوهش مهم دانست و بر تغییر رفتار به عنوان محصول آموزش های استاندارد و هدفمند با گروه های مخاطب مشخص، تاکید کرد.

دکتر جمال الدینی به مشخص کردن بسته و محتوای آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: آینده پژوهی و تدوین استراتژی ها بسیار مهم است؛ چرا که با تعریف و تدوین استراتژی های مد نظر می توان بسیار تاثیرگذارتر از گذشته عمل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha