کد خبر: آمادگی-بهزیستی-برای-راه‌اندازی-مهدکو
۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۳۱

رییس سازمان بهزیستی از آمادگی این سازمان برای حمایت راه اندازی مهدکودک در جوار زندان‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد برای نگهداری از کودکان خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت انوشیروان محسنی بندپی ، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه جامع حمایت از حقوق معلولان، گفت: این لایحه در دستور کار کمیسیون مشترک قرارگرفته و با انتخاب اعضای این کمیسیون لایحه در دستور کار بررسی است.

وی در مورد ایرادات وارده به این لایحه از سوی شورای نگهبان، افزود: این ایرادات کاملا صحیح است، زیرا به عقیده شورای نگهبان زمانی که قانون دائمی درخصوص حمایت از معلولان وجود دارد دیگر نمی توان یک قانون آزمایشی را به قانون دائمی  اضافه کرد بنابراین پس از بررسی، لایحه باید به شکل دائمی تصویب شود.

رییس سازمان بهزیستی درخصوص آخرین شرایط از ساخت مهدکودک‌ها در جوار زندان‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد برای  نگهداری از کودکان بالای 2 سال که مادرانشان مجرم هستند، تصریح کرد: سازمان بهزیستی از آمادگی لازم برای حمایت از احداث چنین مهدکودک‌هایی برخوردار است، البته ساخت چنین مهدکودک‌هایی بر عهده بخش خصوصی است اما بهزیستی از آمادگی لازم برای پرداخت یارانه به افراد و سازمان هایی که به دنبال راه اندازی چنین مهدکودک‌هایی هستند برخوردار است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha