فرمانده مرزباني ناجا در پايش هوايي مرزهاي جنوبي و مياني سيستان وبلوچستان از آمادگي و توان بالاي رزمي ماموران مرزباني استان در حفظ وكنترل مرزهاي حوزه استحفاظي خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار " قاسم رضايي" در بازديد هوايي از خط مرز دريايي چابهار تا مرزهاي مياني سيستان و بلوچستان ضمن توقف در منطقه مرزي "نگور"با حضور در پاسگاه مرزي "ديانت"، از نزديك از اقدامات و امكانات مراقبتي اين پاسگاه بازديد و با كاركنان آن ديدار و گفت و گو كرد.

وي ضمن بازديد و نظارت بر حسن اجراي طرح هاي عملياتي درحفظ و مراقبت هاي مرزي و ابلاغ آخرين توصيه هاي مراقبتي و تخصصي در ديدار با پرسنل پاسگاه مرزي "ديانت"، گفت: مسئوليت تك تك شما در تامين امنيت حوزه استحفاظي بسيار حساس و پايداري امنيت يك منطقه منوط بر حسن انجام صحيح وظايف محوله است كه بحمد اله شما عزيزان با آمادگي بالاي عملياتي همراه با روحيه ايثارگري اين مهم را به خوبي ثابت کرده ايد.

فرمانده مرزباني ناجا در پايش و رصد هوايي منطقه سيستان و بلوچستان از حوزه دريا تا مرزهاي مياني استان از آمادگي روحي و توان رزمي مرزبانان در کليه نقاط مرزي اين استان خبر داد و تاكيد كرد: اين توان بالاي رزمي كاركنان باعث پايداري امنيت در سيستان و بلوچستان شده است. 

 

عيادت ودلجويي فرمانده مرزباني ناجا از مجروحان حادثه جكيگور

سردار"رضايي" در ادامه سفر خود در مرزهاي جنوبي و مياني سيستان و بلوچستان از مجروحان حادثه جكيگور نيز عيادت و دلجويي کرد.

 مقام ارشد مرزباني کشور در اين ديدار، با اشاره به رشادت و ايثار مرزبانان در جلوگيري از ورود اشرار مسلح به داخل خاك كشورمان، گفت: شما عزيزان دلاور با رشادت خود امنيت را به هموطنان هديه داديد و با از جان گذشتگي خود سد راه ورود مزدوران به عمق خاك كشور شديد كه اين اقدام شما اجر معنوي بسياري دارد.

وي سپس با كادر پزشکي اين مرکز درماني ديدار و ضمن اطلاع از آخرين اقدامات درماني آنها، بيان داشت: اقدامات و تلاش شما در مداواي اين مجروحان تداعي کننده تلاش و ايثار كادر درماني در دوران هشت سال دفاع مقدس است كه با كوشش شبانه روزي در جهت مداواي مجروحان جبهه و جنگ از هيچ تلاشي فروگذار نبودند، هم اکنون نيز اقدامات درماني شما از رزمندگان مجروح، ادامه دهنده راه آن عزيزان است.

همچنين رئيس اين مركز درماني، گفت:من و همکارانم بسيار خوشحال و مفتخريم که در درمان اين رزمندگان مرزدار سهيم هستيم، يقين دارم که امنيت خوب و پايداري كه هم اكنون در اين منطقه و كل كشور حاكم است حاصل تلاش و ايثار تمامي مرزبانان ميهن اسلامي است؛ قطعاً تمام تلاش و اقدامات لازم را براي درمان اين عزيزان به كار مي بريم.

 توان بالاي رزمي  مرزبانان در حفظ و کنترل مرزهاي استان

سردار رضايي همچنين در پايان سفر سه روزه خود در كميسيون عملياتي استان که در زاهدان برگزار شد، گفت: در بازديد از نوار مرزي استان، الحمدلله در تمامي يگانهاي مرزي روحيه بالا كاركنان همراه با توان رزمي آنان كاملا مشهود بود كه همواره بايد در حفظ اين روحيه و توان تلاش كرد.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به ديدار و عيادت از مجروحان حادثه جكيگور و روحيه بالا و ايثار آنان در جلوگيري از ورود اشرار به خاك كشور، يادآور شد: هنگام بازديد از منطقه در گفت و گو با مرزداران، روحيه بالايي از آنان ديدم كه اين روحيه و شهامت آنان در مقابله با اشرار تداعي روحيه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برابر مزدوران بعثي بود كه اين جاي شكر و قدرداني دارد.

سردار رضايي، وضعيت امنيتي مرزهاي سيستان و بلوچستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: اين امر، حاصل تلاش و مجاهدت تمام مرزباناني است كه در جاي جاي مرزهاي گسترده استان حضوري فعال دارند و در سخت ترين شرايط جغرافيايي و جوي در حفظ و مراقبت از كيان ميهن اسلامي با جانفشاني در حال انجام وظيفه هستند.

فرمانده مرزباني ناجا با اشاره به اهميت و استمرار آموزش هاي تخصصي و به روز براي پرسنل مرزباني، خاطر نشان كرد: فرماندهان با توجه به اهميت و حساسيتي كه ماموريت هاي مرزباني دارد بايد همواره در استمرار و به روز كردن آموزش هاي تخصصي و ميداني اهتمام ويژه داشته باشند و اين مهم را از وظايف اصلي ماموريتي خود قلمداد کنند.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha