کد خبر: آمادگي-ناجا-براي-تامين-امنيت-انتخابات
۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰

فرمانده نيروي انتظامي گفت: مردم ايران در 9 دي با حماسه اي که آفريدند، نشان دادند به خوبي حق را از باطل مي شناسند و ما بايد همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ کنيم.

  به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار "حسين اشتري"در مراسم اختتاميه دهمين دوره بصيرت ويژه فرماندهان و مديران عالي ناجا در مرکز فرهنگي تربيتي و آموزشي عمار در قم، اظهارداشت: برگزاري اين دوره ها برکات زيادي براي ناجا به همراه دارد البته بايد داده و تنوع دوره هاي بصيرت را بيشتر کنيم.

وي با اشاره به حساسيت ماموريت هاي نيروي انتظامي، گفت: در هيچ جايي حساسيت به اين گستردگي و تنوع ماموريت وجود ندارد، بر اين اساس آسيب هاي خاص خودمان را داريم که براي مصون ماندن از هجمه ها بايد مباحث اعتقادي کارکنان اين نيرو تقويت شود.

سردار اشتري با بيان اينکه در پليسي که ايمان قوي و بصيرت کافي وجود دارد، نمي توان رسوخ کرد، تصريح کرد: افرادي هستند که هيچ مشکل مالي ندارند اما به خطا مي روند، چون بنيه هاي ديني و اعتقادي شان تقويت نشده است.

فرمانده ناجا افزود :از بالاترين تا پايين ترين رده در ناجا بايد اهتمام ويژه اي به برگزاري دوره هاي اعتقادي داشته باشد و اين مهم در يگان ها بايستي با دعوت از اساتيد خبره، تقويت شود.

وي سپس به حماسه 9 دي اشاره و تصريح کرد:مردم ايران در 9 دي با حماسه اي که آفريدند، نشان دادند به خوبي حق را از باطل مي شناسند و ما بايد همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ کنيم.

سردار اشتري با بيان اينکه مقام معظم رهبري( مدظله العالي)  در فتنه 88 فرمودند:" فضا غبارآلود و تشخيص حق مشکل شده؛ کساني که بصيرت داشتند، درست انتخاب کردند"، تصريح کرد: انتخاباتي که بالاترين درصد شرکت مردم را داشت و مي توانست براي ما اقتداري در دنيا باشد، موضوع تقلب در آن مطرح شد که با درايت رهبر معظم انقلاب و هوشياري مردم از اين مرحله عبور کرديم، بنابراين 9دي را گرامي مي داريم.

وي افزود: اين انتخابات غير از ضررها، برکاتي نيز به همراه داشت و آن اين بود که بيداري و رشد سياسي مردم ارتقا پيدا کرد به گونه اي که دشمنان و در راس آن، آمريکا و انگليس را بهتر شناختند.

فرمانده ناجا سپس به اهميت فضاي مجازي و دغدغه هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در اين خصوص اشاره کرد.

وي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب به ضرورت اهميت موضوعات اعتياد، طلاق، حاشيه نشيني و بحث هاي امنيت عمومي تاکيد خاص دارند، افزود: در سال جاري با تلاش مشاوران و مددکاران در ناجا 72درصد پرونده ها به صلح و سازش منجر شده است.

سردار اشتري در ادامه به انتخابات سال آينده اشاره کرد و گفت: ماموريت  تامين امنيت وحضور در پاي صندوق ها قبل، حين و بعد از انتخابات بر عهده نيروي انتظامي است و ما بايد آمادگي لازم را داشته باشيم.

وي ضمن تاکيد بر ارتقاء تعاملات با ساير دستگاه ها، تصريح کرد:تعاملات ناجا با دستگاه هاي دولتي و غير دولتي خوب است و اين مهم بايد تقويت شود.

سردار اشتري، بهبود وضعيت معيشت کارکنان را يکي از دغدغه هاي خود عنوان کرد و گفت: طي جلساتي که با دولت در اين راستا داشته ايم، گام هاي خوبي برداشته شده است.

در ابتداي اين مراسم، حجت الاسلام"محمد رضا الهي اصل"رئيس مرکز فرهنگي تربيتي و آموزشي عمار نيز گزارشي از نحوه برگزاري دوره هاي بصيرت در سال جاري ارائه کرد.

گفتني است، در اين مراسم از استاد نمونه دوره بصيرت حجت الاسلام "ماندگاري"، سردار "نوري نژاد" رئيس بنياد تعاون ناجا، سردار "مجرد" رئيس بازرسي کل ناجا، سردار "عبدي" جانشين قرارگاه باقرالعلوم ناجا، سردار "بختياري" فرمانده دانشگاه علوم انتظامي امين و سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم با اهداء لوح تقدير از سوي سردار اشتري فرمانده ناجا قدرداني شد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha