کد خبر: آغاز-عملیات-ساخت-بیش-از-37-هزار-متر-مربع-ف
۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹

در بیست و نهمین سفر کاروان تدبیر و امید و با حضور وزیر بهداشت 9 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی به ظرفیت استان کرمانشاه اضافه و عملیات ساخت بیش از 37 هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری سلامت، وزیر بهداشت که رییس جمهور را در سفر به استان کرمانشاه همراهی می کند، صبح امروز پس از ورود به استان کرمانشاه، نشستی را با اعضای شورای سیاست گذاری و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد کرد.
با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت مرکز رادیو تراپی و شیمی درمانی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه آغاز خواهد شد و پس از آن نیز دکتر هاشمی نشستی را با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد کرد.
از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت می توان به حضور در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه به عنوان نماینده دولت و نیز بازدید از بیمارستان در حال ساخت صحنه اشاره کرد.
دکتر هاشمی همچنین از طریق ارتباط زنده ویدیویی با رییس جمهور به صورت همزمان 43 باب خانه بهداشت در سطح استان کرمانشاه و برخی از پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را افتتاح می کند.
مراکز سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره)، سنقر و سرپل ذهاب و مراکز بهداشتی درمانی بوژان و دالاهو از دیگر پروژه هایی است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.
همچنین عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه، مرکز کاهش آسیب های اجتماعی، 12 پروژه مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی در سطح استان کرمانشاه، 7 پروژه کلینیک های ویژه در مرکز استان و شهرستانها و نیز اورژانس بیمارستان آیت ا.. طالقانی و امام رضا(ع) کرمانشاه آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha