کد خبر: مرز-عوام-فریبی-و-تبلیغ-معتبر-و-متناسب-کج
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۴۷
برنامه انتخاباتی «سپید، سیاه، خاکستری» شبكه رادیویی سلامت، این هفته (۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت ماه) به موضوعاتی همچون اعتبار سنجی پیام‌های تبلیغی،  شعارهای تبلیغی و ... خواهد پرداخت. به گزارش خبرگزاری سلامت، در ویژه برنامه «سیاه، سفید، خاکستری» مخاطبان با مفهوم سواد رسانه‌ای آشنا می‌شوند تا امکان قدرت تحلیل اخبار و رویدادهای منتشر شده در رسانه‌ها اعم از تصویری، صوتی، مکتوب و همچنین اطلاعات و اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی برایشان فراهم شود. موضوعات این ویژه برنامه رادیویی، طی هفته جاری به شرح زیر است: شنبه ـ 16 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: اهداف رسانه‌ای از واقعیت تا دروغ! یکشنبه ـ 17 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: شعارهای تبلیغی کالاها، تبلیغ کالا یا سودجویی؟ دوشنبه ـ 18 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: شعارهای تبلیغی کالاها، بزرگنمایی یا معرفی واقعی کالاها؟ سه شنبه ـ 19 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: در مواجهه با شعارهای تبلیغی کالاها، پرسشگر باشیم. چهارشنبه ـ 20 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: با راه و رسم ترویج سواد رسانه‌ای در خانواده آشنا شویم. پنجشنبه ـ 21 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: اعتبار سنجی پیام‌های تبلیغی و فیلم‌ها از کجا آغاز می‌شود؟ جمعه ـ 22 اردیبهشت ماه؛ با حضور امیر سپنجی، دکترای ارتباطات؛ موضوع: مرز عوام فریبی و تبلیغ معتبر و متناسب کجاست؟ این برنامه انتخاباتی کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت به تهیه كنندگی «ساریا چهری» است كه به منظور بررسی اهمیت انتخاب کردن و انتخاب در زندگی به طرح و بررسی مسائل و دغدغه هایی که با موضوع انتخاب در ارتباط هستند، خواهد پرداخت. هدف این برنامه رادیویی در کنار آشنایی شنوندگان با مفهوم سواد رسانه‌ای، آشنایی با کارکرد رسانه‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف است. یادآور می شود، ویژه برنامه انتخاباتی «سیاه، سفید، خاکستری» از یکم اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه با تكرار پخش در ساعت ۲:۳۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha