قدردانی فرماندار قائمشهر از حماسه سازی مردم در انتخابات

رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر از حماسه سازی مردم در انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازنداان، جواد مولایی قرا فرماندار  با صدور پیامی، از حماسه‌سازی مردم شهرستان و حوزه انتخابیه در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است: 
 بار دیگر مردم گرانقدر و ولایتمدار شهرستان و حوزه انتخابیه قائمشهر حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران را رقم زدند.

در ادامه این پیام آمده است: مردم با حضور حداکثری و پر بصیرت به پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای اوج هوشمندی، معرفت، دیانت، پایبندی به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا و التزام به ولایت فقیه، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را به نمایش گذاشتند و با حضور پر شور خود، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکمیل کردند.
مولایی قرا افزود: پیروز واقعی این انتخابات، ولایت، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این حضور حماسی تعهد مسئولان به خدمت هر چه تمام‌تر در عرصه ولایتمداری نسبت به مقام معظم رهبری و خدمت به مردم را صد چندان می‌کند.
رئیس ستاد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر بیان کرد: این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری و مردم گرانقدر ایران اسلامی، حوزه انتخابیه و شهرستان قائمشهر و دو نماینده منتخب حوزه انتخابیه تبریک گفته و ضمن خداقوت و تشکر  از دو کاندیدای محترم دیگر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ویژه همکاران پر تلاش در فرمانداری قائمشهر، فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه، اعضای محترم هئیات اجرایی، نظارت، بازرسی، کلیه عوامل اجرایی، مجموعه نظامی و انتظامی و امنیتی، سپاه و بسیج، ۴ کاندیدای محترم و حامیان آنان، اصحاب محترم و زحمتکش رسانه و مطبوعات و در مجموع شهروندان و اقشار و اصناف مختلف که به پای صندوق های رای آمدند و به ندای رهبر عظیم الشان کشور، لبیک گفته اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha