کد خبر: بعضی-وقت‌ها-داوران-var-مشغول-قهوه-خوردن-ه
۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹
به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) و به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ برتر انگلیس، یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به دیدار تاتنهام رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در ثانیه های پایانی این دیدار گابریل ژسوس توانست برای سیتی گلزنی کند ولی بازبینی تصاویر آهسته نشان داد توپ به دست بازیکنان سیتی برخورد کرده است و این گل مردود اعلام شد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از این دیدار گفت: هیچ ثباتی در این فناوری دیده نمی شود. هیچ قانون مشخصی در این زمینه دیده نمی‌شود. توپ به دست لاپورته خورد؟ در لیگ قهرمانان نیز گل تاتنهام به دست یورنته خورد. چرا آن خطا هند اعلام نشد و این خطا هند اعلام شد؟ این وضعیت باید درست شود. بعضی مواقع می گویند هند بوده است و بعضی مواقع از کنار آن رد می‌شوند. در همین بازی چلسی و لیورپول در سوپر جام اروپا نیز دیدیم که پای آدریان دروازه بان لیورپول روی خط قرار نداشت ولی این صحنه ها از چشم VAR و داورانی که آنجا هستند دور ماند. در همین دیدار روی بازیکن ما (رودری) خطای پنالتی صورت گرفت و اریک لاملا بازیکن حریف خطای آشکار پنالتی انجام داد. فکر می کنم در این صحنه داوران مشغول خوردن قهوه بودند و این صحنه را ندیدند.
این مربی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این شرایط تحمل کردنی نیست. درست مثل لیگ قهرمانان که در ثانیه های پایانی به گل رسیدیم. فوتبال خیلی خوبی برابر تاتنهام بازی کردیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت. تاتنهام دومین تیم برتر اروپا در فصل قبل بود و به فینال لیگ قهرمانان رسید ولی ما نمایش بسیار خوبی در این دیدار ارائه کردیم.
گواردیولا درباره درگیری با آگوئرو در هنگام تعویض این بازیکن گفت: چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد. او گمان می کرد که من از گل خوردن تیمم ناراحت هستم و او را تعویض می‌کنم ولی اینطور نبود. مربی‌ها تصمیماتی می‌گیرند که بازیکنان در آن صحنه نمی تواند آن را ببیند. در هر صورت مشکلی وجود نداشت. منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر باید در زمین بورنموث به میدان برود که تاکنون از دو دیدار خود در این فصل لیگ برتر دو مساوی به دست آورده است و دو امتیازی است.(ایسنا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha