کد خبر: بدهی-1-5-میلیاردی-اسکی-به-اداره-مالیات
۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۸

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، فدراسیون‌های ورزشی که این روزها خود را برای کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند با چالش جدی بدهی به سازمان امور مالیاتی روبه‌رو شده‌اند به طوری که حساب‌های روسا و خزانه‌دارها مسدود شده و فدراسیون‌های ورزشی برای اعزام با مشکلات جدی روبه‌رو شده‌اند. فدراسیون اسکی نیز به سازمام امور مالیات 1.400 میلیارد تومان بدهی دارد.

سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بدهی فدراسیون اسکی، اظهار داشت: اصل بدهی ما 300 میلیون است اما با جرائم فکر می‌کنم حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان شده است. در واقع ما از پولی که از کمیته و وزارت می‌گیریم باید مالیات بدهیم در حالی که در همه جای دنیا مالیات را به ورزش اختصاص می‌دهند.

وی افزود: بدهی ما مربوط به سالهای 91 تا 94 است. از سال 95 اظهارنامه‌ها پرشده است. ما با سازمان امور مالیاتی رایزنی کرده‌ایم و پرونده ما به 251 مکرر رفته تا جرائم را ببخشند. البته حساب ما یک روز مسدود شد که من توانستم روز بعد آن را باز کنم. با توجه به صحبت‌هایی که شده بخشی از جرائم ما را بخشیدند و تقریبا بدهی فدراسیون به 420 میلیون تومان رسیده که قرار است با قسط‌بندی پرداخت کنیم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha