کد خبر: زغال-اخته-فرنگی-،-یک-انسولین-طبیعی
۱۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵

زغال اخته فرنگی

تحقیقات دکتر آلن امریکایی دربارهٔ زغال اخته فرنگی حاکی بر این است که در زغال اخته فرنگی، یک نوع انسولین طبیعی و یک مادهٔ ضد دیابت وجود دارد، بنابراین اشخاصی که بیماری قند دارند باید از ان استفاده کنند.

درمان دیابت با خواص زغال اخته فرنگی

ده گرم برگهای زغال اخته فرنگی را با ده گرم گل توت فرنگی مخلوط کنید.در ظرفی یک لیتر آب چو شش روی آن بریزید و ظرف محتوای آن را ده دقیقه به حال خود بگذارید تا دم بکشد، بعد آن را صاف کرده و با کمی عسل شیرین کنید و در طول بیست و چهار ساعت آن را بنوشید. اسهال معمولی و اسهال خونی یک قاشق سوپخوری زغالاخته فرنگی را با یک فنجان آب سرد در ظرفی بریزید و آن ظرف را روی آتش بگذارید تا جوش بیاید و پنج دقیقه بجوشد و بعد ظرف را از روی آتش بردارید و پانزده دقیقه بگذارید تا دم بکشد بعد آن را در صافی بریزید و بافشار صاف کنید و هر روز دو تا شش فنجان از آن را بنوشید.

اسهال خونی و اسهال معمولی

یک قاشق سوپخوری زغال اخته فرنگی را با یک فنجان آب سرد در ظرفی بریزید و آن ظرف را روی آتش بگذارید تا جوش بیاید و پنج  دقیقه بجوشد و بعد ظرف را از روی آتش بردارید و پانزده دقیقه بگذارید تا دم بیاید. بعد آن را در صافی بریزید و با فشار صاف کنید و هر روز د تا شش فنجان از آن را بنوشید.کسانی که مبتلا به اسهال های شدید شده اند باید هر هشت یا ده ساعت یک قاشق سوپخوری تنتور زغال اخته را در یک هشتم لیتر اب سرد حل کرده بنوشند.  و کسانی که مبتلا به اسهال معمولی شده اند باید ده پانزده قطره تتتور زغال اخته را که در داروخانه به نام Teinture d’Airelle میفروشند، روی یک حبه قند بریزید و بخورید.

درمان بواسیر با زغال اخته فرنگی

در ظرفی یک مشت زغال اخته را با یک لیتر آب بریزید و ظرف محتوای آن را روی آتش بگذارید تا انقدر بجوشد که نصف مخلوط ظرف بخار شود و بعد آن را در صافی ریزی بریزید و با فشار صاف کنید.مایعی که به دست می آید برای معالجه ی بواسیر به صورت تنقیه و یا کمپرس گرم مصرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha