کد خبر: 13-آبان-هر-سال-به-مردم-گزارش-عملکرد-بدهیم
۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰

 

ما در خط ولایت هستیم و این یعنی هر آنچه قرآن دستور داده و مفسر مسلط به علم قرآن و سیاست زمان آن را تفسیر کرده است را پیروی می کنیم.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري سلامت دكتر سيد علي رياض رئيس كميته سياسي و سخنگوي انجمن اسلامي  پزشكان ايران  در ياد داشتي  بمناسبت  13 ابان روز دانش آموز آورده است: ((يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاءَ تُلْقُونَ إِلَيْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ كَفَرُوا بِمَا جَاءَكُمْ مِنَ الْحَقِّ ؛ اى كسانى كه ايمان آورده ايد دشمن من و دشمن خودتان را به دوستى برمگيريد [به طورى] كه با آنها اظهار دوستى كنيد و حال آنكه قطعا به آن حقيقت كه براى شما آمده كافرند)) (آیه 1 سوره ممتحنه)

صراحت دستور قرآن در دوستی نکردن با مستکبران به حدی واضح است که جای هیچ عذر و بهانه ای باقی نگذاشته اما، برخی با نادیده گرفتن دستورات اسلام، طفره رفتن، شُبهه افکندن و تفسیر به رأی آیات به دنبال فتنه و دوستی آشکار و پنهان با مستکبران هستند.

مسلمانی به عمل است نه ادعا؛ نه استکبار تمام شده است نه راه ولایت بی رهرو مانده است اما سرگردانان میان اسلام و استکبار که خود را به مسلمانان شبیه می کنند و در تلاش آشکار و پنهان برای دوستی با مستکبران هستند بدانند تفسیر واضح آیات قرآن بر اساس واقعیات زمانه را رهروان ولایت به وضوح و بدون شک از منبع ولایت دریافت و به آن عمل می کنند، پس گمراه نمی شوند.

ما در خط ولایت هستیم و این یعنی هر انچه قرآن دستور داده و مفسر مسلط به علم قرآن و سیاست زمان آن را تفسیر کرده است را پیروی می کنیم.

امروز سالروز حماسه بزرگ 13 آبان است و مفسر قرآن زمانه ما به خوبی و وضوح چهره مستکبران زمانه یعنی آنهایی که به دستور صریح قرآن نباید با آنها دوستی کرد را در سخنرانی هایشان معرفی کرده‌اند. بیان واقعیت واضح تر از این نمی شود پس چرا هنوز برخی چشم های خود را بسته اند تا آن را نبینند؟

امروز سالروز 13 آبان است روزی که درب های لانه نفوذ باز و قفل های آن به روی ملت شکسته شد اما اگر کسی گمان کرده پس از این حماسه درهای نفوذ برای همیشه بسته شده اشتباه کرده است. هشدارهای مداوم مقام معظم رهبری نشان می دهد که پروژه نفوذ به شدت در حال پیگیری است و اگر هوشیار نباشیم دانسته و نادانسته ممکن است ما هم احرمی برای این نفوذ شویم. اگر خط ولایت را گم کنیم یقیناً کلیدی برای نفوذ خواهیم شد.

در سالروز چنین رخ داد بزرگی باید همه ما بنشینیم و عملکرد خود را به دقت بررسی کنیم، مجلس ما که عنوان اسلامی را بر خود دارد باید ببیند در طول عملکرد خود تا چه حدی موفق به شناخت عوامل فتنه و نفوذ بوده و تا چه اندازه جلوی حضور چنین افرادی را در سمت های مهم گرفته است و سپس به مردم گزارش عملکرد بدهد.

دولت ما که عنوان اسلامی را دارد باید بنشیند عملکرد خود را بررسی کند و به مردم گزارش مبسوط دهد که عملکردش در مقابل مستکبران تا چه اندازه بر اساس دستور قرآن و ولایت بوده است.

و همه انهایی که سمتی در این نظام اسلامی دارند یا صدایشان به گوش مردم می رسد باید بنشینند و با دقت ببینند چه گفته اند و چه کرده اند و این گفته ها و عمل ها تا چه اندازه بر اساس خط ولایت بوده است.

انتخابات در پیش است، مانند همیشه همه ما ازمایش می شویم تا مشخص شود چه کسی در خط حقیقی ولایت بوده، چه کسی لغزیده است و چه کسی مردم را لغزانده است و از همه مهم تر باید مراقب بود نفوذ در مسیر فتنه دیگری بروز نکند.

انجمن اسلامی پزشکان ایران قبل از هر نهاد یا سازمان دیگری خود را موظف به ارزیابی عملکردش در مقابل فتنه، نفوذ و دوستی یا دشمنی با استکبار می داند و بر این مسئله واقف است که در هر جهت گیریی نظر ولایت فقیه را نصب العین خود قرار داده و فریاد ضد استکباری خود را با عملکردش در لبیک به اسلام و رهبری بلند اعلام کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha