کد خبر: کوتاه؛-اما-قابل-تامل-حی-علی-خیرالعمل
۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹

خبرگزاری سلامت: هفته اکرام و اطعام ایتام امسال در حالی آغاز شد که چندی است «فیش‌های حقوقی» برای گوش‌هایمان مانوس شده، اما هنوز شفاف‌سازی نشده است. هر روز فیش حقوقی یک مدیر و مسؤل در فضای مجازی منتشر می‌شود. تا همین چند سال پیش این ذره بین بر سقف بهارستان سایه افکنده بود و زمزمه‌هایی از حقوق مادام العمر نمایندگان، اعتراض‌هایی را موجب شد و البته از یاد نبرده‌ایم جنگ نرم رسانه‌های غربی را!

تفاوت کاخ و کوخ، تنها یک حرف الفبا است و فاصله‌ای به اندازه شمال و جنوب و حتی حاشیه شهرها را موجب می‌شود؛ در حالی که بر دستگیری از مستمندان در قرآن و احادیث تاکید شده و حضور خیرین همواره دلگرمی است باور کنیم هنوز انسانیت ارزش دارد. این حضور در کشور ما خوشبختانه همواره اشکال متفاوت و بکری دارد.

در ماه رمضان هستیم و قطعا بارها در این ایام شاهد بوده‌ایم که زمان خرید نان سفره افطار، شاتر می‌گوید «این تنور صلواتی است». سازمان‌های مختلف بسته به مسؤلیتی که دارند در این ایام به یاری نیازمندان می‌شتابند و چه زیباتر که چنین لطف‌هایی به دور از محدودیت زمانی باشند. همچون آن نماینده که برای اولین بار است به خانه ملت راه یافته، اما عمل خداپسندانه‌اش الگویی برای همگان است؛ به ویژه آنان که این روزها متفاوت‌تر از گذشته نامشان بر سر زبان‌ها است.

روز گذشته، دکتر علی نوبخت نماینده تهران طی نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرده تا پایان مجلس دهم، نیمی از حقوق ماهانه‌اش در اختیار کمیته امداد امام (ره) قرار گیرد. چه زیباست اگر برای مردم اینطور معرفی شویم.

هنوز فرصت است؛ برای کار نیک همواره می‌توان پیشقدم بود «حی علی خیرالعمل».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha