سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با تاکید بر اینکه کمیسیون در رابطه با طرح سوالات نمایندگان با وزیر بهداشت مماشات نمی‌کند، گفت: هفته آینده؛ وزیر بهداشت جهت پاسخگویی در کمیسیون حاضر می‌شود.

 

به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري سلامت به نقل از خانه ملت محمدنعیم امینی فرد ، در توضیح تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه در صحن علنی مجلس مبنی بر اینکه کمیسیون بهداشت و درمان سوالات نمایندگان را با وزیر بهداشت مطرح نمی‌کند، گفت: کمیسیون به صورت جدی سوال نمایندگان را با وزیر بهداشت مطرح کرده و در این مورد کوتاهی نمی کند، در مورد سوال نماینده ارومیه هم بنا بود وزیر بهداشت را به کمیسیون دعوت و سوال ایشان را مطرح کنیم که وزیر تقاضای استمهال کرد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از این رو کمیسیون بهداشت طبق بند 5 ماده 209 آیین نامه داخلی با تقاضای استمهال وزیر جهت پاسخگویی موافت کرد  زیرا بر اساس بند مذکور کمیسیون می تواند به مدت 10 روز به وزیر بهداشت فرصت مجدد دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه کمیسیون بهداشت در رابطه با طرح سوالات نمایندگان با وزیر بهداشت مماشات نکرده و به صورت جدی به وظیفه خود عمل می کند، تصریح کرد: فرصتی که به وزیر بهداشت جهت پاسخگویی دادیم بنابر نامه کتبی بوده که معاون پارلمانی وزیر بهداشت به کمیسیون ارائه و تقاضا کردند به علت مشغله کاری حضور ایشان به تاخیر بیفتد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هفته آینده؛  وزیر بهداشت در کمیسیون حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ می دهد ضمن اینکه موضوع حضور وزیر بهداشت در کمیسیون به اطلاع نماینده ارومیه نیز رسیده بود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha