کد خبر: کریستیانو-رونالدو-به-یوونتوس-پیوست
۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد نهایی شدن انتقال رونالدو به تورین منتشر شده بود و بالاخره باشگاه رئال مادرید نیز این انتقال را تایید کرد.

ستاره پرتغالی 9 سال قبل راهی برنابئو شده بود و بعد از به ثمر رساندن 451 گل و به دست آوردن 16 عنوان با لباس کهکشانی‌ها، رسما با مبلغ 105 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. رونالدو قرار است سالانه 30 میلیون یورو دستمزد از بیانکونری دریافت کند و حالا تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ سری آ نیز شده است.

کریستیانو رونالدو در سال 2009 و با مبلغ 94 میلیون یورو از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد و طی این سال‌ها به انواع افتخارات ممکن نیز دست یافت. رونالدو با 450 گل در 438 بازی بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید بوده و با 120 گل بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان نیز محشوب می‌شود که از این تعداد 105 گل با لباس رئال مادرید به ثمر رسیده است.

کریستیانو 7 بار عنوان بهترین گلزن فصل لیگ قهرمانان را کسب کرده و در دوران حضور در برنابئو 4 بار به عنوان بهترین بازیکن جهان نیز انتخاب شد.

حالا و بعد از 9 سال فوق‌العاده در مادرید، رونالدو که بارها درخواست افزایش دستمزد داده بود و این خواسته مورد قبول مدیریت باشگاه قرار نگرفته بود، با مبلغ 100 میلیون یورو راهی سری آ شده تا بیانکونری را برای رسیدن به لیگ قهرمانان یاری دهد.(ورزش3)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha