کد خبر: کاهش-اختلاف-پرداختی-پزشک-و-پرستار-به-نف
۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۳

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، معتقد است که کم شدن فاصله پرداختی پزشک و پرستار، به نفع جامعه پزشکی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم روز دوشنبه در جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری، اظهارداشت: دیدار با وزیر بهداشت، بهترین فرصت برای طرح مشکلات پرستاری است و می توانیم از رهنمودهای وزیر در مسیر ارتقای جایگاه پرستاری در نظام سلامت کشور، بهره ببریم.

وی با اشاره به موضوع فیش های حقوقی و پرداخت های نامتعارف برخی پزشکان، گفت: در موضوع فیش های حقوقی کار بزرگی انجام شد و به نظر می رسد که کاهش اختلاف در پرداخت ها منجر به تعامل پزشک و پرستار می شود.

شریفی مقدم با عنوان این مطلب که گزارش مستند و ۲۰۰ صفحه ای از پرداخت های غیرمتعارف به سازمان بازرسی ارائه دادیم، افزود: این اقدام منجر به این شد که مجلس برای پرداخت ها سقف تعیین کند.

وی با اشاره به حضور ۴۰ تن از نمایندگان مجلس دهم در مراسم افطاری سازمان نظام پرستاری، تاکید کرد: این دعوت و حضور نمایندگان، بازخورد خوبی برای پرستاری داشت.

شریفی مقدم به جلسه با رئیس کمیسیون اصل نود مجلس پیرامون قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اشاره کرد و افزود: دیداری با رئیس مجلس شورای اسلامی در قم داشتیم که 5 خواسته پرستاری در این دیدار مطرح و مکتوب شد.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری در ادامه به سایر اقدامات در دو ماه اخیر اشاره کرد و گفت: پیگیری شکایات پرستاران سراسر کشور از پرداخت نشدن مطالبات معوق آنها، پیگیری ضرب و شتم پرستاران، ایجاد سامانه شناسایی پرستاران ایرانی خارج از کشور و...، از دیگر اقدامات در دو ماه گذشته بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha