کد خبر: کار-صندوق-های-بازنشستگی-بنگاه-داری-نیس
۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار صندوق های بازنشستگی بنگاه داری نیست، گفت: باید علاوه بر موضوع توسعه سواحل مکران به توسعه سواحل دریای خزر از آستارا تا بندر ترکمن توجه توسعه ای شود.

به گزارش گروه فضای مجازی  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 1 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در برنامه ششم توسعه که در شرایط حساس اقتصادی نوشته می شود باید به منابع مالی کافی توجه شود و برای نیل به مطلوب به اهداف باید میان نهادهای سیاست گذار وفاق باشد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به منابع زیرزمینی و فسیلی باید در سیاست گذاری ها لحاظ شود و همچنین در خصوص سیاست گذاری های بخش انر‍ژی باید به موضوع های کارشناسی توجه ویژه ای شود.

عباسی ادامه داد: در برنامه ششم باید به موضوعات فرهنگی و رشد علمی و کنترل آسیب های اجتماعی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است توجه کافی شود و در این رابطه شاخص های ارائه شده کفایت نمی کند.

وی با بیان اینکه کار صندوق های بازنشستگی بنگاه داری نیست، گفت: باید موضوع توسعه سواحل مکران از اولویت ها باشد و همچنین از آستارا تا بندر ترکمن در دریای خزر نیز مورد توجه توسعه ای قرار گیرد.

عباسی افزود: بهبود فضای اشتغال و توانمندسازی فقرا از اولویت های کاری باید باشد و اینکه باید به تورم و تناسب سود بانکی با این نرخ توجه شودو نباید فراموش کرد حتی برای رکود شاید بهتر این است که تورم نیز وجود داشته باشد. بخش مسکن با رکود روبرو است این در حالی است که 1300 شغل وابسته به مسکن در کشور وجود دارد.

وی با تأکید بر لزوم توجه و مهار رشد نقدینگی افزود: باید بر اساس جداول قانون بودجه عملکردها صورت گیرد و از اقدامات جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha