کد خبر: پوشش-ریسک-تولید-محصولات-زیست‌فناوری-د
۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۷

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: ستاد توسعه زیست‍‌فناوری ریسک تولید محصولات زیست‌فناوری در کشور پوشش داده می‌شود.


به گزارش خبرگزاري سلامت  مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص پوشش ریسک تولید محصولات زیست فناوری در کشور، بیان کرد: در این ستاد با ایجاد صنعت حمایت از زیست‌فناوری اقدام به پوشش ریسک محصولات تولیدشده در این حوزه می‌شود.


وی افزود: این ستاد دو ماموریت کاهش قیمت تمام‌شده محصول و رقابت‌پذیری محصول در بازارهای بین‌المللی را دنبال می‌کند؛ چراکه در حال حاضر 16 هزار فارغ‌التحصیل در حوزه‌های زیست‌فناوری داریم.
به گفته قانعی، بازار زیست‌فناوری کشور به بلوغ رسیده است؛ ولی هرچند که این حوزه مانند سایر حوزه‌ها گردش مالی مناسبی داشته است، ولی تاکنون نفوذ فناوری در صنعت را نداشته‌ایم که با امضای تفاهمنامه‌ای با سازمان صنایع کوچک این امر محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت‌های فعال در این حوزه در بخش‌های مختلف زیست‌فناوری وارد شده‌اند و توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند و ما آماده‌ایم که خدماتی را به هر صنعتی از هر خوشه‌ای که آمادگی جذب فناوری با ریسک‌پذیری از سوی ستاد داشته باشد، ارائه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha