کد خبر: وزارت-بهداشت-از-ورود-و-مشارکت-ارگانهای
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۳

وزیر بهداشت گفت: شهید دوران یکی از سرداران بزرگ دوران دفاع مقدس بودند که من ایشان را ندیدم اما عاشق غیرت، مردانگی و همیت آن بزرگوار هستم.

به گزارش خبرگزاری سلامت  دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی شهید دوران در شیراز، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند، شاید هیچ کدام از ما نبودیم و آنها برای عزت، سربلندی، امنیت و احترام ایرانیان، جان خود را فدا کردند و آرزوهای بزرگی داشتند که امیدوارم برای تحقق آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به جهت ساخت این بیمارستان در منطقه محروم شرق شیراز، گفت: وزارت بهداشت افتخار می کند که در جهت توسعه خدمات سلامت، از کمک همیارانی استفاده می کند که فلسفه وجودی شان ایثار است و با فداکاری، به دنبال کاهش بخشی از درد و رنج و آلام جامعه هستند.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت از ورود و مشارکت نهادهای نظامی، اجرایی و نیروهای مسلح به حوزه خدمات سلامت استقبال می کند چراکه کمک به دولت و مردم است.

وزیر بهداشت در پایان یادآور شد: کار اصلی این بیمارستان از امروز آغاز می شود که کادر درمانی آنطور که شایسته نام این شهید والا مقام است، زمینه بهبودی، آسایش و آرامش مردم را فراهم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha