کد خبر: هنوز-چیز-خاصی-از-انصاری‌فرد-ندیدیم-به
۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۷

به گزارش طبنا (خبرگزاری سلامت)، کنی برنز، بازیکن اسبق باشگاه ناتینگهام فارست و کارشناس فوتبال انگلیس در خصوص عملکرد مهاجمین تیم باشگاه ناتینگهام فارست در این فصل لیگ چمپیون‌شیپ انگلیس صحبت کرد.

به نقل از ناتینگهام‌پست، برنز به تمجید از عملکرد جو لولی و لوییس گرابان پرداخت و آنها را کلید اصلی ناتینگهام در کسب پیروزی و امتیاز‌های بیشتر دانست.

وی در ادامه مدعی شد که این این بازیکنان به دلیل سن بالا نمی‌توانند مهره خوب در چندین سال برای باشگاه باشند و ناتینگهام باید به دنبال جانشین بگردد.

برنز در خصوص عملکرد دارل مورفی و کریم انصاری‌فرد نیز گفت: مورفی هر موقع بازی کرده فوق‌العاده ظاهر شده ولی ما چند دقیقه از عملکرد انصاری‌فرد دیدیم و هنوز کار خاصی این مهاجم انجام نداده است. کریم یک موقعیت بسیار خوب را در آغاز هفته مقابل ایپسیویچ‌تاون از دست داد ولی مطمئنم که وی موقعیت‌ها و شانس‌ دیگری دارد.

برنز خاطر نشان کرد: اگر من جای مربی و جای کارانکا بودم به دنبال یک مهاجم دیگر در ژانویه می‌گشتم، مهاجمی که بتواند گلزنی را در تیمش ضمانت کند. زیرا که اگر گرابن مصدوم شود مشکل بزرگی برای ناتینگهام ایجاد خواهد شد. (فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha