کد خبر: همکاری-بین-آستان-های-مقدس،-باعث-امید-دو
۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با سید نزار حبل المتین؛ تولیت آستان مقدس امام علی علیه السلام گفت: خبرهای مربوط به پیروزی مردم عراق در مقابل داعش و تکفیری ها بسیار خوشحال کننده است و این را از برکات حضرت رضا(ع) می دانیم و معتقدیم که ایشان قطعا از مقاومت و مردم عراق حمایت خواهند کرد.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از ستاد خبری جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با تولیت آستان مقدس امام علی علیه السلام که برای شرکت در اولین اجلاسیه آستان های مقدس جهان اسلام به مشهد سفر کرده است، گفت: امیدواریم تمام سرزمین عراق از دست تکفیری ها و دشمنان اسلام آزاد شود.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: ما خادم بارگاه منور رضوی و زائران آن هستیم و خدمت اصلی به حضرت رضا(ع) از آن ملائکه الله است.
وی خطاب به تولیت آستان مقدس امام علی علیه السلام گفت: ان شاء الله قدوم شما باعث خیر و برکت در ارتباطات میان اعتاب مقدس شود، چرا که معتقدیم همکاری بین آستان های مقدس باعث امید دوستداران انقلاب اسلامی و یأس دشمنان می شود.
در این دیدار سید نزار حبل المتین؛ تولیت آستان مقدس امام علی علیه السلام نیز گفت: ما با دل های باز آمادگی همکاری با آستان حضرت رضا(ع) را داریم و به دنبال ایجاد یکپارچگی بر علیه دشمنان اسلام هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha