کد خبر: نگاهی-به-مدعیان-توپ-طلای-2018
۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، اگرچه به نظر می رسد در جام جهانی شاهد درخشش بازیکنان بزرگ باشیم اما روسیه 2018 برای هیچکدام از آنها خوب پیش نرفت تا همچنان ابهام زیادی در مورد برنده این جایزه وجود داشته باشد.

در بین نامزدهای دریافت بهترین گلزن، تنها رونالدو جام را خوب آغاز کرده و در 2 بازی اول 4 گل به ثمر رساند اما 3 ستاره دیگر در مجموع 4 گل زدند تا رقابت دریافت عنوان مرد سال تا پایان سال ادامه داشته باشد.

لیونل مسی

شاید این آخرین بخت برای اضافه شدن جام جهانی به تالار افتخارات مسی بود اما ستاره آرژانتینی در این رقابت‌ها تنها موفق به زدن یک گل شد و آلبی سلسته نیز علیرغم تحمل دشواری‌های فراوان برای صعود از مرحله گروهی، در نهایت در اولین بازی دور حذفی با قبول شکست 3-4 برابر فرانسه از جام خداحافظی کرد تا شانس لیونل مسی برای کسب ششمین توپ طلا به شدت کاهش یافته و او از بخت کمی برای این عنوان برخوردار باشد.

کریستیانو رونالدو

اگرچه بر خلاف ادوار اخیر ستاره تیم ملی پرتغال از نظر فردی امسال بهترین جام جهانی خود را سپری کرده و موفق به زدن 4 گل شد اما تیم ملی کشورش در مرحله یک هشتم نهایی با شکست 1-2 برابر اروگوئه حذف شد تا رونالدو یک بار دیگر شانس حضور در مراحل پایانی جام جهانی را از دست داده و راهی خانه شود.

محمد صلاح

کابوس برای محمد صلاح پیش از شروع جام جهانی و در فینال لیگ قهرمانان با مصدومیت مقابل سرخیو راموس آغاز شد و او در فرمی ناآماده به جام جهانی رسید. 3 شکست متوالی برای تیم ملی مصر و زدن تنها یک گل از سوی صلاح، روسیه 2018 را تبدیل به خواب آشفته این ستاره مصری کرد تا آنها حتی قادر به صعود ا%