کد خبر: نگار-گذر-روزهای-مقاومت-در-فرهنگسرای
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳

به مناسبت آزادسازی خرمشهر نگار گذر «روزهای مقاومت» با هدف ترویج ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس مانند جهاد، شهادت و ایثار در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاري سلامت به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان؛ فرهنگسرای گلستان در نظر دارد اول تا 5 خرداد ماه جاری همزمان با روز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر نگار گذر «روزهای مقاومت» را برای علاقمندان به هنر نقاشی برگزار کند.

این نمایشگاه که با رویکرد آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه ی استکبارستیزی برگزار می شود شامل مجموعه ای از آثار نقاشان انقلاب و جنگ مانند استاد کاظم چلیپا، استاد فرشادافشارفرد، سمیرا شیخ علی و لعیا یوسفی با تکنیک رنگ روغن است.

گفتنی است کاظم چلیپا از نقاشان انقلابی شناخته شده است که اثار شاخص او با موضوع روایتگری حال و هوای روزهای انقلاب اسلامی، همدلی مردم و رسیدن به هدف مشترک پیروزی است و از میان آثار این هنرمند نمونه های مهمی مربوط به روزهای تاریخی و سرنوشت ساز دفاع مقدس است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از روز دوشنبه اول خردادماه تا جمعه 5 خرداد ماه از ساعت 9تا 19 به نگارخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان، مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha